dinsdag 12 maart 2019

Dinsdag poppendag :)

Waait het bij jullie ook zo hard?
Weer om lekker binnen te blijven
Julia denkt daar hetzelfde over :)

Ja, Julia dat is zo toch niet handig zegt Willy Wolmuis
Jij op een stoel en ik dan, ik moet op de grond zitten
En je hebt ook nog geen tafel!
Ik weet het, ik weet het, maar
het is zo moeilijk om iets te bedenken Willy
Heb je niets op Marktplaats kunnen vinden?
Nee, helemaal niets
He, wacht eens, wat,wat,wat Julia?
Willy Wolmuis is heel nieuwsgierig,
wat voor plannetje heeft Julia nu weer 
Anita, Anita, wat is er Julia?
Heb jij die grote boomschijf nog?
Die ik altijd voor de seizoenen gebruik? ja die
Ja die heb ik nog, hoezo?
En heb je ook nog van die boomstammetjes?
Ja, die heb ik ook nog
Ha, ha, kijk Willy een lekkere grote en ruime tafel, probleem opgelost
hier kunnen we op kleuren, knutselen én van eten :)
Ja, ja, maar nu sta ik, dat vind ik ook niets!
Wacht even Willy, ik heb nog een idee
Kom, toe dan, ga zitten Willy
Jij hebt ook overal een oplossing voor hé Julia ;)
Hoe zit je krukje Willy?
Zit goed hoor Julia, wauw wat een fijne grote tafel
Wat zullen we gaan doen?

Tja, die twee keuvelen nog wel lekker verder :)

Laten wij ondertussen naar de andere
poppen en hun poppenmoeders gaan:


















13 opmerkingen:

  1. Julia en Willy laat ze maar schuiven ,
    hebben ze nu toch een hele mooie tafel !! TOPPERS !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Julia is lekker creatief bezig, ze heeft een mooie tafel gemaakt en nog een lekker zittende kruk ook. Daar zal ze veel plezier van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een slimmeriken! En zo word het huis steeds een beetje mooier! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee! Niets zo fijn als een ruime tafel. En wat gaan ze nu doen...? Thee drinken uiteraard. Dat past op elk moment.
    Fijne dinsdag. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel goed opgelost zo! Wat wonen ze mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maart roert duidelijk zijn staart. Hier waait het ook flink. Wat heb je een gezellige plek gemaakt voor Julia en Wolmuis.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Top gedaan!!

    Hier waait het ook hard, gelukkig is het tot nu toe droog!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is nog eens een mooie tafel! Het valt hier wel mee met de regen, al waait het wel.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Er komt steeds wat bij, leuk hoor!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een goed idee! En als het weer mooi weer is bloemetjes plukken voor in een vaasje op tafel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een goed idee is dat! En het staat nog enig ook...
    Fijn dat Wolmuis nu ook kan zitten, want ik vond het echt een beetje zielig hoor...
    Ik denk dat ze vanmiddag samen zijn gaan knutselen, daar is het echt weer voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Slimmerik. Zo heb je gelijk mooie stoere meubels.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave stoel en tafel van natuurmateriaal. Ik hou ervan. Ik ben ook weer in poppendagblogland en ik heb je blog gedeeld in mijn nieuwe Facebookgroep. kom je er ook bij? https://www.facebook.com/groups/recycleandcreate/

    Liefs,
    Mariam

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...