dinsdag 19 maart 2019

Dinsdag poppendag :)

Julia, er is een pakje voor je gekomen :)
Een pakje voor mij?
Ja, ga maar kijken, het staat op de trap
Anita, help eens een handje, ik kom er niet op
Wat vreemd, ik heb helemaal niets besteld
Wat zou er in zitten?
Daar kom je alleen maar achter
als je het pakje open maakt
Kom ik help je
Wauw, Anita een fiets, wat geweldig
Yeaaaah!!!
Julia is helemaal blij
Ik ga straks fietsen Anita
Maar o,o,o dan komt er een spelbreker :(
Julia krijgt een lesje in geduld hebben
Tot afgelopen zondag :)
Het zonnetje
Anita, ik doe mijn jas aan
Ik ga fietsen :)
Ik loop wel even mee Julia
Ja, jij mag wel mee, maar niet iedereen hoor
Ik moet nog oefenen
Wat een wind, ik waai bijna weg
Wil je dan weer naar binnen Julia?
Nee hoor, ik ga fietsen :)
Let op voor de plassen Julia
Als dat maar goed gaat ;)
Julia is helemaal blij
De lente komt eraan, je ziet het aan de natuur
Julia kan vast en zeker vaker met de fiets weg :-)

Is er poppennieuws bij de andere poppen?
Vast wel :)



















11 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk voor Julia! Ik wens haar veel veilige kilometers vol genietmomenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig verhaaltje :)
    Vrgr, Kitty Kerver (via blog van Bertie)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enig! Lekker fietsen Julia, het wordt beter weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie fiets Julia. Ik wens je heel veel leuke fietskilometers.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben jij een geluksvogel Julia... je zal toch zomaar een fiets krijgen! En wat voor eentje..
    En oei, wat moest je lang wachten voordat je 'em uit kon proberen! Maar nu krijg je kansen hoor. Doe je wel voorzichtig?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. woh wat een mooie fiets Julia daar kan je een hoop plezier van hebben niet te ver weggaan dat je verdwaald.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk, op de fiets weg! Ik fiets momenteel alleen op zolder, op de hometrainer, dan kom je niet zover ;-) Ik moet ook nog even geduld hebben!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Joepie! Julia heeft haar fiets! Wat zal ze daar mooie avonturen mee beleven die wij hier dan weer kunnen zien! Ik kan niet wachten! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave fiets. Ze heeft het goed voor elkaar die Julia. Nu kan ze ook makkelijker dingen zelf regelen.
    Fijne dag.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben jij een bofkont dat je die zomaar kreeg. Dat wordt genieten op de fiets. Het weer wordt gelukkig beter. Maar wel goed op de weg letten hoor want voor je het weet lig je op je gat.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Anita, danke für die schöne Puppengeschichte! Wünsche dir noch einen wunderschönen Monat März. Wie es ausschaut, werden wir die kommenden Tage mit ganz viel Frühlingsluft und Sonnenschein verwöhnt. Sei lieb gegrüßt. Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...