dinsdag 26 maart 2019

Dankbare dinsdag


Dankbaar
Afgelopen week hele leuke post ontvangen :-)
Hier vroeg ik of iemand het leuk vond
om zaadjes van de Judas penning te krijgen

Vera reageerde hierop :)
De Judas penning met wat ander zaad opgestuurd
Kreeg ik afgelopen week deze mooie kaart
Vera, heel erg bedankt, ik ga eerst van de kaart genieten
Daarna ga ik nog iets met het borduurwerkje doen :)
Ook Sandra kon ik blij maken met zaad
Een paar dagen later kwam de postbode weer ;)
Met dit doosje :)
Inhoud: 4 mooie stekken van hangplanten :)
Zaagcactus
Vaderplant
Koningswingerd
Scindapsus Pictus
Allemaal zorgvuldig verpakt!
De stekjes hebben inmiddels een plaatsje gekregen
Meteen al gezellig, al dat groen
Nu even geduld hebben :)

Een dankbare dinsdag
Dankbaar om alle leuke & gezellige
blogcontacten :-)

Vergeet je niet te gaan kijken
bij de blogs waar het
dinsdag poppen dag is?

























11 opmerkingen:

  1. Goedemorgen! Dat ziet er lekker groen uit! Ik hoop dat ze snel aanslaan!
    Jij nogmaals bedankt voor de zaadjes en een hele gezellige dinsdag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2x mooie post! Dat is leuk om te ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. och altijd leuk nu de tijd van zaaien en poten. ik krijg er ter plekke de kriebels van

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk om op deze manier te ruilen. Je had niet toevallig ook zaadjes van de witte judaspenning??

    Ik zie op de foto's je haasje zitten. Wat een schatje! Die zou ik ook nog wel eens willen maken!

    Fijne dag verder, groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke post! En ja, leuk: blogland!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke en gezellige post! Genieten maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zeg om zulke verrassingen terug te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kaart met veel plezier gemaakt. Ben benieuwd wat je er met het borduurtje gaat doen.
    Gezellig is het toch in blogland

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is echt een bijzonder mooie kaart! Leuk om elkaar te verrassen...het is echt de tijd voor plantjes stekken en verpotten. Ik vind dat groen in huis ook gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke ruilhandel! Een beetje groen in en om het huis staat zo fijn.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk om zo plantjes te ruilen! De kaart die je kreeg is wel heel bijzonder, eentje om te bewaren. Nu wachten op het groeien van al dat groen!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...