vrijdag 29 maart 2019

Walls..........Crea 5219

Excuses, excuses
Ja, ik zat er vorige week helemaal naast
 mijn bril stond toch echt wel op mijn neus ;)


Op de valreep, het is per slot van rekening nog steeds vrijdag
doe ik toch mee :)
Ik dacht eerst om een weekje over te slaan
Maar omdat ik al heel de week, aan deze foto denk ;)

Ja, bij Walls dacht ik in eerste instantie aan
de Berlijnse muur of de muur
 die Trump wil bouwen tussen Amerika en Mexico
Maar van zo'n muren word je niet blij :(
Nee, dan geef mij maar een groene muur
Een muur die mee doet met de seizoenen
en een muur met spannende doorkijkjes ;)
Nog even en dan is het weer zover :)
Dan is de muur weer heerlijk groen!

Ik ben al bij de andere blogsters langs geweest
en heb hele mooie muren gezien, leuk
als je ook een kijkje neemt bij








Made by Céline


Volgende week is het onderwerp
HAPPY




13 opmerkingen:

  1. Ja, dat is tenminste een mooie muur, een levende muur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is dat een beukhaag, Anita? Een natuurlijke muur, een soort van omheining..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een groene muur is altijd mooi, puur natuur en rustgevend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een groene muur die verandert met de seizoenen is zoveel beter dan al die nare muren, die sommige mannen in de wereld opwerpen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, er stond dus bij jou echt eerst WALK? Ik dacht later dat ik het verkeerd gezien had!
    Groetjes en fijn weekend!
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk jouw groene muur!
    Er zitten inderdaad spannende doorkijkjes in.
    Ik ben heel nieuwsgierig geworden wie achter de boom staat!
    En bedankt dat ik je rijtje mag staan..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook een mooie muur. Echt grappig om alle interpretaties te zien. Fijn weekend .
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze muur staat me heel erg aan. Ieder seizoen een ander uiterlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grappig ik dacht alleen maar aan een stenen muur en dit is toch wel weer brillant gevonden super leuk dit toch ??

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...