dinsdag 19 februari 2019

Dinsdag poppendag :)


Zoals beloofd
vandaag een up-date
over Lorre de aanstaande nieuwe bewoner van 
de vogelkooi in Cato's atelier
De laatste keer was ik hier gebleven
Ik wilde er elke keer 'even' aan werken
Nu dat plannetje ging mooi niet door!
Dus heb ik afgelopen week maar de turbo aangezet ;)
Het lijf en de vleugels zijn behoorlijk groot, maar het is gelukt
Net als die grappige pootjes :)
Wauw, dat was inderdaad 
haken op de turbo stand
Volgens mij heeft het mij ook een paar veren gekost ;)

Denk je nu dat de vogelkooi in Cato's atelier leeg is
Nee hoor, Monkey en Jaco hebben
 hem tijdelijk in gebruik genomen
Maar ze mogen niet zo gevaarlijk doen én
als Lorre klaar is dan is het uit met de pret
Dat vonden ze geen probleem :)

Lorre bestaat uit 15 delen
Haar, hoofd, ogen (2), snavel, lijf, vleugels (2)
poten (2) zijn klaar

Nu nog Lorre's poten(2x) en staart (3x)

Ik denk dat het wel gaat lukken 
om deze 12 maart af te hebben :-)

Kom ga je mee naar de andere poppenmoeders
Ik ga alvast kijken bij:

6 opmerkingen:

  1. Lorre groeit aardig hard, het wordt een mooie gevleugelde vriend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stel apen in die kooi, ik zie ze gewoon pret hebben!
    Maar wacht maar aapjes, als Lorre straks in vol ornaat de kooi in gebruik neemt is het uit met de pret ..wat zal ze lekker schetteren en kletsen!
    Het wordt een prachtige kleurrijke dame.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat word een vrolijke vogel! En ondertussen is het feest in de kooi! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lorre , lorre dat wordt een hele mooie vogel apen eruit vogel erin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, succes met dit project!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind die apen toch ook leuk in de kooi. Maar ja, als hij voor Lorre is. Wat een werk nog zeg. Ik heb er altijd een hekel aan om de hele boel aan elkaar te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...