vrijdag 8 februari 2019

Dancing.......Crea 5219

Toch wel heel erg leuk
 om mee te doen met Crea 5219:)
Meteen toen ik het woord van week 6 las

Dancing 

Wist ik al wat ik jullie wilde laten zien :)

Je moet weten, ik ben helemaal geen dans wonder ;)
Ja hooguit 'los' dansen 
Daar komt nog bij dat ik niet zo vaak meer naar feestjes ga
zeker niet waarbij gedanst wordt ;)

Even genieten, klik klik 
O, ik heb vroeger wel op dansles gezeten hoor, maar ik wilde teveel leiden ;))
Als ik mensen zie dansen kan ik daar enorm van genieten 

Kun jij goed dansen ?
Vind je partner het ook leuk ?

Ik ben benieuwd naar de andere inzendingen
 jij ook kijk dan bij:





Het woord voor volgende week is

Water

Ik ga even nadenken want
daar heb ik nog helemaal geen beeld bij ;)

Fijn weekend 

11 opmerkingen:

  1. Oh heerlijk. Nu wil ik de film weer zien!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, zwijmelmuziek en dans... zo romantisch.. Ja, daar houd ik ook van! Ik kan zelf helemaal niet dansen, maar dit vind ik gaaf om te zien..
    Fijn weekend, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk filmpje! Oh wat moet het heerlijk zijn om zo te kunnen dansen.... Ik kom niet verder dan de foxtrot. En die jurken.... alleen al daarvoor zou ik op dansles gaan 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja mooi gevonden en ik dans alleen al niemand het ziet 😅🙈

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! En weer heel anders dan bij de anderen. Bij water ga je vanzelf beeld krijgen hoor. Je hoeft alleen maar naar buiten naar de regen te kijken :). Fijn weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk bedacht, zo zou je toch willen dat je kon dansen !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Owwww... ik ben gék op dansen!
    En inderdaad; nog maar weinig feestjes waarbij gedanst kan worden, zó jammer! Dan maar dansen tijdens het stofzuigen 😄

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...