donderdag 14 februari 2019

Heel veel hartjes :)

Persoonlijk heb ik niets met Valentijnsdag
Dan bedoel ik dure cadeau's kopen en 
al dat commerciële gedoe :(
Wat ik wel leuk vind is mensen verrassen :-)
Ik ben al op tijd begonnen met het haken van hartjes
Een hartje haken is niet veel werk, maar wel als je
er veel wilt ophangen :)

Vorig jaar had ik ook hartjes gehaakt 
en deze op kantoor en in het dorp opgehangen
Vandaag heb ik op drie plaatsen 
hartjes opgehangen in het dorp :)

Het dorp wat ik al echt als thuis beschouw :-)
Ik ben benieuwd naar de reacties en/of de dorpsgenoten het leuk vinden
en inderdaad een hartje meenemen ;)
Heb jij ook iets bedacht of ben je het totaal vergeten ?

Ik wens je  
een fijne Valentijnsdag


Welkom aan de nieuwe volgers
super leuk :)



10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee!
    Mijn vrind krijgt vandaag een kaart en een zelfgemaakt cadeautje, sssst, nog niet zeggen hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw he dat is een leuk idee, wij doen er nooit aan mee, bij ons is het elke dag Valentijnsdag 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik behoor tot de laatste categorie..... echt niet aan gedacht en al helemaal niet om iets te gaan maken. Slecht hè

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee! Ik doe vaak wel wat, maar had nu andere plannen! En die vielen dat weer in 't water....
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief en leuk dat je dat doet! En op IG zag ik dat best wat mensen ze hadden mee genomen. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is echt wel heel leuk bedacht!
    Hebben ze nog briefjes voor je achter gelaten?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je ze in het dorp opgehangen hebt! Ik ben benieuwd waar. Ik heb van de zomer in onze hele wijk lieveheersbeestje achter gelaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En... was het een succes?
    Al heeft maar één hartje een hart verwarmd, dan is het al een succes hè ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lief, en het was een succes volgens mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die Herzchen sind ja süß, das ist eine schöne Idee, nicht nur zu Valentinstag.
    Dir einen guten Start in die Woche, lieben Gruß
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...