dinsdag 26 februari 2019

Dinsdag poppendag :)

Dinsdag poppendag :)
Mag ik jullie voorstellen aan Popje 
Een uitdaging!!
Een tijdje geleden kreeg ik het verzoek of
ik een popje kon maken net als Julia 
Oeps, ik voelde me zeer vereerd, maar het was
al zo'n tijdje geleden dat ik Julia maakte 
dus adviseerde ik mijn klant om bij 'die' of bij 'die'
een popje te bestellen want zij maken echt hele mooie popjes 
Maar nee, dat was niet de bedoeling!
Ze daagde mij uit om een popje te maken
Of ik de uitdaging aandurfde want ze wilde juist graag 
dat ik het popje voor hun dochtertje maakte
Zal ik het doen, kan ik het, spannend!!!
Hoe meer ik er over nadacht, hoe leuker
het mij leek, ik dacht ik doe het gewoon ;)
Zelf zie ik nog wel wat schoonheidsfoutjes 
Maar de klant is tevreden :-)
Wat een leuke ervaring en 
ik ga vast en zeker nog een popje maken
Het is gewoon te leuk om te doen  :-)
Ik heb haar speciaal Popje genoemd
Zodat ik elke keer eraan dacht dat 
ze niet bij mij  zou blijven 
maar voor een lief klein meisje bestemd was :)
Inmiddels is Popje bij haar kleine moedertje 
Leuk!

Is er meer poppennieuws, vast wel :)













14 opmerkingen:

  1. Ze is goed gelukt hoor! Met een mooie garderobe. Blijft toch wel lastig om dan afstand van haar te doen, of niet?
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt Sandra, daarom noemde ik haar ook popje, zodat ik steeds eraan dacht ze is niet voor jou zelf Anita ;)
      Fijne avond, Anita

      Verwijderen
  2. Prachtig is ze! Wat een leuke opdracht en wat een mooi setje kleding heeft ze.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een bijzondere opdracht, en wat heb je er wat moois van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat een snoesje! Ik ben trouwens benieuwd wat voor naam ze van haar nieuwe moedertje heeft gekregen.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed dat je de uitdaging bent aangegaan. Popje is schattig en wordt vast het favoriete popje van dat kleine meisje. Op naar het volgende popje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Soms kun je twijfelen aan jezelf hè.. Maar popje is een hele mooie dame geworden! En wat is er nu leuker dan een kind blij maken?
    Ga je nog meer popjes maken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga zeker nog een popje maken, het is echt heel leuk om te doen. Groetjes Anita

      Verwijderen
  7. Oh, wat een mooi Popje! En dan heeft ze ook nog een mooie garderobe meegekregen. Maak maar snel voir hezelf nog een Popje, is ook gezellig voor Julia, al heeft zij al veel vriendjes bij jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw dat is een super leuk popje geworden hoor, daar zal het moedertje wel erg blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh.... Popje wat ben je mooi geworden. Hopelijk gaat dat kleine meisje heerlijk van jou genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Popje is prachtig geworden!!!
    Weet niet of ik dat zou kunnen, er afstand van doen. Er zit toch iets "eigens" aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieverdje! Knap! Ook knap dat jij ze weg kunt geven. daar ben ik niet goed in. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...