vrijdag 1 maart 2019

Goal........Crea 5219









Heb ik de hele week zitten broeden op deze Crea 5219
én eindelijk een idee hoe ik het aan zou pakken ;)
Schrik ik me een hoedje als ik bij Elizabeth Goal zie staan
O, maar ik had toch ergens goal - doel - doelstelling zien staan
Ik zoeken en gelukkig zag ik het terug bij Albértje :-)

Ja, want bij Goal kom ik niet verder dan voetbal!
Ik ben dan ook heel benieuwd naar de andere inzendingen
Omdat dit toch echt voor het grootste gedeelte een handwerkblog is
ga ik voor het uitbeelden van doel en doelstellingen ;)

Definitie van doel en doelstelling:

Een doel is iets wat je wilt bereiken

Een doelstelling is hoe het doel wilt bereiken 


Inmiddels weten jullie wel dat het mijn doel is
om mensen enthousiast te maken voor handwerken
In mijn gezellige atelier zie je leuke voorbeelden 
van verschillende handwerktechnieken
en kun je dus ook veel inspiratie op doen :)

Mijn doel is dat niemand achter de geraniums hoeft te zitten
en zich hoeft te vervelen

Voor mijzelf heb ik doelstellingen ;)
Ik wil graag nieuwe technieken leren, patronen uitproberen
en met verschillende garens werken
zodat ik mensen kan inspireren en technieken kan leren
en zo mijn doel kan bereiken
Dat lukt wel met deze leuke patronen van Little Cotton Rabbit
ook zij stonden op mijn lijstje, zoals gezegd, het patroon gekocht van het
beertje en het konijntje en daarna het bijpassend garen :)
Zoals je ziet ook al een beginnetje gemaakt


Het garen Lima van Drops werkt heerlijk en is lekker zacht
Het patroon / de uitleg van het beertje is heel duidelijk ook al is het in het Engels :-)

Mijn doelstelling om weer iets nieuws te leren is gelukt :)

Ik ben heel benieuwd naar de andere bijdragen van


Goal - doel - doelstellingen
Laten we kijken wie er deze keer mee doet:








De volgende keer is het woord:


Travel





5 opmerkingen:

  1. Mooie kleurtjes, daar maak je zeker wat moois van waar je anderen weer mee inspireert. Veel haakplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met jouw doelstellingen kan ik wel leven :)
    En het is zo leuk om anderen enthousiast te maken !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prima doel, volgens mij komt dat wel goed en ga je dat vast bereiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk doel. Ik heb er ook wel eens iets van gemaakt en de patronen zijn prima te doen. Breise en fijn weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie doelstelling mooi garen lekker breien

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...