vrijdag 15 maart 2019

Patience.......Crea 5219

Het is alweer vrijdag
Tijd voor Crea 5219 :)
Patience oftewel Geduld!
Ja, toen moest ik meteen aan mijn woondeken denken
Mijn Cosy stripe blanket :)
Ik wist het natuurlijk al voordat ik er aan begon
een project waar je veel geduld bij nodig hebt
Omdat ik wel met hetzelfde garen ( Stylecraft Special DK)
maar met andere kleuren wilde haken dan  Lucy van Attic24
ging ik eerst kijken/ kiezen/ nadenken
welke kleuren passen echt goed bij elkaar én bij mijn interieur :)
De kleuren in het atelier op een rijtje gelegd
Uiteindelijk toen de bollen/kleuren naar mijn idee
op de goede volgorde lagen, lijstjes maken :)
Uiteindelijk niet van boven naar beneden gewerkt,
maar net andersom ;)
Elke keer netjes na 30 rijen
de draadjes meteen instoppen
Deel 1 en 2 klaar
weer verder, de kleuren weer uitwerken voor deel 3 en 4
Draadjes instoppen :)
Tijd voor deel 5 en deel 6 

Je snapt het denk ik al
Ik ga geduldig verder  want ;))

Good things

take time


Wie is er nog meer Crea vandaag?
















11 opmerkingen:

  1. Mooie kleurencombinatie,en wat goed om de draadjes om de zoveel toeren af te hechten. Dat zijn toch de minst leuke werkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is idd een geduldwerk. Maar het resultaat mag er zijn, een fleurige deken wordt het. En heel slim om met enige regelmaat de draadjes in te stoppen, je zal het allemaal op het laatst moeten doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja geduld moet je hebben met zo'n groot project. Maar wat gaat het al mooi worden. Nog even geduld, dan is tie af.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor! Dat komt vast wel goed, geduldig door haken ;-)
    Groetjes en fijn weekend,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kleuren heb je uitgezocht en inderdaad een geduld project, maar mooi wordt de woondeken wel. Goed idee om tussendoor al draadjes in te stoppen. Hier is iemand aan het werk met ervaring ;-)
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja geduld. Ik heb het in beperkte mate. Zo'n deken vind ik leuk maar eigenlijk een te groot project. Het duurt me eigenlijk te lang. Des te meer bewonder ik jullie doorzettingsvermogen.
    Je bent volgens mij al een heel eind.
    Fijn weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je meteen wist hoe je het onderwerp wilde invullen! Ik begreep dat anderen het lastig vonden..
    Voor een deken moet je inderdaad wel een lange adem hebben. Het ligt er nog aan of er variatie in zit. Jij gebruikt veel mooie kleuren en dat houdt toch wel de zin erin!
    Fijn weekend, groetjes v Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha mooi verwoord draadjes instoppen eengeduldig werkjeaar als je,elke x een stukje doet valt het wel mee

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig geduldig werk! Je hebt de kleuren ook zo mooi bij elkaar gezocht. Doet een beetje herfstig aan, ik hou daarvan! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze avond spraken we weer af om samne te komen met ons dorps klein creacafe groepje. Een stel leuke meiden die sdamen hun eigen crea ding doen! We waren maar met drie, ik ging kleuren, de ander is bezig met een deken haken van vierkantjes en de derde naaide dekentjes voor de poppenbedjes op school.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...