maandag 25 februari 2019

Verlanglijstjes



Heb jij een verlanglijstje?
Ja, dan bedoel ik niet voor je verjaardag of Sinterklaas ;)
Nee dan heb ik het over een lijstje 
van wat je graag wilt haken, breien of...........

Voor 2018 stond er op mijn lijstje:

 een Papegaai haken voor in Cato's atelier, gezellig :)
Ja en niet te vergeten

Zweeds borduren, ook zo leuk om te doen!


*********
Omdat Willy Wolmuis klaar is :)
Ik het speldenkussen met Zweeds borduren al in gebruik heb
  en bij blok 4 van de Cosy Stripe blanket ben
en ook papegaai Lorre zo goed als klaar is,
ben ik alweer aan het nadenken over, bezig met  mijn lijstje van 2019
######


Van mijn lijstje van 2018 neem ik mee naar 2019 mijn Cosy Stripe blanket
Ik weet zeker dat de deken komt dit jaar af :)


Verder wil ik dit jaar leren om sokken te breien
 Maar ik begin met een beertje en konijntje breien van
Little Cotton Rabbit


Misschien voeg ik nog wel iets toe aan mijn lijstje
maar voorlopig hou ik het bescheiden ;)
Wat ik ook altijd al zo leuk vind is de voorpret en voorbereidingen :)
De patroontjes heb ik alvast gekocht, je weet maar nooit straks met die Brexit ;)
Nu op pad voor bijpassend garen :)


Maak jij of heb jij ook een favorieten lijstje?


In 2018 kwam er onverwachts nog iets bij op mijn lijstje
Dat laat ik jullie morgen zien
bij dinsdag poppendag ;)


Fijne en zonnige dag
Vergeet niet te genieten :)













8 opmerkingen:

  1. natuuuurlijk heb ik een verlanglijstje ,maar voordayt ik het afgewerkt heb heb ik al;weer nieuw energie voor iets nieuws ik beperk me nu tot een project of 5 waaraan ik werk.
    Even tellen sesaide deken, 2 knuffels, sokken en een viltje ja hoor ha ha dit herken je wel he want er is nog meer :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb wel een lijstje maar alles ligt stil door mijn tennisarm. :-( Daarom is het ook zo leuk om met het poppenhuis bezig te zijn. Steeds kleine dingetjes vol afwisseling dat lukt wel. XX esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn lijstje is héél flexibel, er komt altijd van alles tussendoor ;-)
    Erg benieuwd naar wat er bij jou tussendoor kwam! Dus tot morgen!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je veel dingen van je lijstje gedaan hebt! Het ligt er ook aan hoe lang je je lijstje maakt en hoe reëel het allemaal is om binnen een jaar te maken...
    Vroeger maakte ik ook lijstjes, maar ik doe het eigenlijk niet meer. Er zijn langlopende projecten, en ik zie wel wanneer ze een keer klaar zijn. En vaak komt er opeens iets tussendoor of krijg ik een ingeving en daar geef ik lekker gehoor aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha mijn lijst is zo lang daar kan ik mijn hele leven wel mee toe.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh leuke plannen allemaal, en zo'n lijstje heb ik ook, maar dan ietsje langer (oeps) ;-) Zoveel plannen en ideeën, maar ik ben nu lekker bezig met dingen afmaken en ondertussen inspiratie opdoen over wat ik nu écht wil doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn verlanglijstje (beter gezegd lijst) groeit en groeit. Eer zijn zoveel leuke dingen om te haken en te breien. Knap dat jij jouw lijstje kort houdt en echt de dingen van jouw lijstje maakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb nooit een lijstje. Soms ineens komt er wat in het hoofd en dan ga ik daarnaar op zoek en ga aan de slag.
    Jouw beertje en konijntje zijn alvast mooi om op je lijstje te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...