vrijdag 16 februari 2018

Alweer leuke post :-)

Jaaaa afgelopen woensdag ontving ik
alweer leuke post :)
Kijk maar 
Een mooie feestelijke kaart met een
leuke etui van leer
waar precies je schaartje in past 
Ik ben dol op zulke zelfgemaakte cadeautjes :-)
Kijk maar past precies 
Heel erg bedankt Antoinette
Kijk beslist eens op haar leuke blog Wat maakt ze nu weer?
Zelf had ik voor Valentijn
hartjes op de zaak en in het dorp opgehangen
én een aantal kaartjes verstuurd
Zo leuk, al die reacties :)

Nieuwe volgers
Hartelijk welkom
:-)




11 opmerkingen:

  1. Super, wat een leuke post kreeg jij!
    En ja, jij hebt zelf ook goed met veel liefs gestrooid :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een gaaf hoesje!
    Leuk he, zo verwend worden :-) ik vond het ook al zo leuk om met Valentijn post te krijgen die ik niet verwachtte ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om zo verwend te worden. Dat is een mooie etui voor zo'n klein scherp schaartje...
    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke verrassing en heel handig. zo raak je je schaartje niet snel kwijt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige, leuke post!
    En die harrtjes zijn een goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het hoesje leuk maar het schaartje nog leuker! Die ga ik zoeken op internet. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoesje. En jij bedankt voor je post ben even druk druk druk :(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. was für wunderschöne Überraschung, tolle Post
    Liebe Grüße
    Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk...zo zie je maar weer...het zit 'm echt in de kleine dingen!
    Dank je wel voor je lieve reactie op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige post <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O, ik loop achter met blogs lezen, fijn dat je het ontvangen hebt, heel veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...