dinsdag 27 februari 2018

Dinsdag poppendag :)

Het is weer dinsdag poppendag 
Weer eens tijd om iets te laten zien van Willie Wolmuis :)
De vorige keer was ik hier gebleven 
Elke dag breide ik toen een klein stukje :)

Maar dan lukt het een dag of twee niet en dan 
ben je weer uit de flow!
Dus is Willie Wolmuis nog niet af 
Teveel afleiding en uitstapje naar andere projecten 
Dat herkennen jullie zeker wel ;)
Maar ik ben toch een stukje verder!
Nu ga ik de voorpoten breien
Ik ga dat elke dag een stukje breien
weer oppakken, dan heeft Willy Wolmuis
zo twee voorpootjes 

Wordt vervolgd dus :)

Ga je mee naar het poppennieuws bij de andere kijken?
  Jolanda
Elizabeth      Rita 
                                                                    Sandra     

                                                            Crealyt   
                      Jannie         

Es     Mariam
                               Corina
Atelier Nanaya        Ria


Tinne    Nienke








12 opmerkingen:

  1. Beter kleine stapjes vooruit dan stil blijven staan, zo gaat het nu ook met de amigurumi die ik aan het maken ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben altijd met meer dingen tegelijk bezig, dat houdt het allemaal leuk. Muis komt best af en het is geen aangenomen werk toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap hoor jouw geduld bij die prutswerkjes. Wordt weer geweldig schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. elke dag een stukje dan komt de muis vanzelf af :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, langzaamaan wordt het toch wel wat :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O ja, Willie Wolmuis... Hoe kan ik die nu toch bijna vergeten zijn? Jij gelukkig niet! Het komt goed en het komt af, denk ik.
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zijn ze he, ik breidde er ook drie (zijn inmiddels bij de kringloop beland, dus ik kan wel eens weer een nieuwe breien!)
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 'Elke dag een toer is een hemdsmouw in een jaar.' (of zoiets...) Willie Wolmuis komt vast een keer tot leven 😉.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Das wird bestimmt eine süße Maus liebe Anita,
    nicht aufgeben, immer weiter stricken.
    Ich möchte das Ergebnis sehen...
    Lieben Gruß
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel herkenbaar, zo heb ik heel wat losse eindjes liggen. Toch wel fijn als Willy binnenkort af is. Veel succes nog even. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Herkenbaar hoor. Ergens enthousiast aan beginnen en het gelijk af willen maken, maar dan ineens.... slaat er een ander virus toe. Maar eens komt hij af.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow was für eine goldige Maus wird es sein liebe Anita,
    bin mal schon auf das Ergebnis sehr gespannt.
    Liebe Grüße
    Karina

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...