donderdag 23 juni 2016

Weer tijd voor een feestje :)

Ja, je ziet het goed, ik heb 100 euro
over kunnen maken naar Stichting Robin Hood
Hiernaast staat de spaarpot nog op 825 euro
Maar niet lang meer ;-)


Dankzij de verkoop van Elsa, muziek schaap, giraffe
veel babyslofjes en nog meer
kan ik weer 100 euro doneren :-)

Fijne hé, het geld kunnen de mensen in Bansang, Gambia
super goed gebruiken :)
Natuurlijk wil ik alle klanten bedanken
maar
ik vind het ook leuk om al mijn volgers te bedanken
Bedankt voor al jullie leuke reacties en support

Ideeën heb ik genoeg
Inspiratie is er volop
dus voorlopig blijf ik nog lekker bloggen
en handwerken natuurlijk :)

Zie jullie snel




10 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk en goed gedaan!
    Op naar de volgende mijlpaal, je zit al dicht bij een hele mooie!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig! Zeker een feestje waard!
    En idd wat Akkelien zegt: een mijlpaal in zicht❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed zeg! Weer een mooie stap gemaakt!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig, goed gedaan, Anita!
    Ik hoop zeker dat je nog lang blijft bloggen, lees graag even bij je :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap, is een feestje waard.
    Fijn weekend,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een bedrag! Knap en lief van je. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! Mooi dat je met je creativiteit zo mensen helpt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat super zeg! Op naar de 1000, dat ga je vast heel gauw halen!
    succes en een lieve groet, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig dat je met jouw haakwerk kopers blij maakt en dit goede doel zo goed steunt.
    Fijn dat je lekker door gaat met bloggen en haken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...