donderdag 16 juni 2016

Blub blub ;-)

HIER vertelde ik jullie al over de tentoonstelling
die ik op het werk mocht houden

Ook vertelde ik dat mijn collega's
leuke opdrachten/bestellingen voor mij hadden :)
Een van mijn collega's was geïnspireerd door deze foto
Haar zoontje is dol op vissen,
maar met een drukke baan en een tweede kindje op komst
ziet mijn collega een aquarium of vissenkom niet zo zitten,
de vissen moeten immers verzorgd worden
Zie hier de oplossing ;)

Een win/win situatie
Zoon lief heeft een aquarium
en mama hoeft er niet naar om te kijken
Leuk voor op zijn kamer :-)

Ik heb er meteen nog maar een vissen sleutelhanger bij gemaakt
Voor zijn rugzak of tas die mee gaat naar het dagverblijf :)
Ook aan baby is gedacht :)
Daarvoor breide ik deze babyslofjes
Afgelopen dinsdag heb ik de bestelling afgeleverd
Best wel spannend!
Collega was helemaal tevreden en dat maakt mij dan weer :-)

Met zo'n onderhoudsvriendelijke aquarium
kun je volgens mij niet alleen kinderen maar ook ouderen blij maken
kijk HIER voor de patroontjes en maak je eigen aquarium




 

11 opmerkingen:

  1. Ach, dat heb je super leuk gemaakt allemaal!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk. Toch een aquarium, maar dan zonder onderhoud. Leuke slofjes heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk geworden. Ik had ze wel met 1 visje in een potje gezien maar nog niet zo.
    En de sokjes zijn heerlijk stoer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk!
    En oooh... Die slofjes.... Sweeeeet!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou en of dat een goed idee is! En het ziet er nog echt uit ook...
    Lieve slofjes zijn dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja het is ons gelukt we zijn beide geslaagd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ideaal zo'n aquarium. Daar blijft de kat ook vanaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! Nee, deze visjes vinden het niet erg als je even niet naar ze omkijkt ;-) De slofjes zijn ook heel leuk, erg schattig en toch stoer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O wat leuk gedaan! En die slofjes zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een grappig idee! Het ziet er ook zo vrolijk uit. Daar is de kleine man vast blij mee. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...