woensdag 1 juni 2016

Ik ben er weer ;-)

Twee weekjes heerlijk weg geweest naar Helferskirchen, Duitsland
Heerlijk gewandeld
Genoten van de zon en bosrijke omgeving
Lekker uitrusten, lezen & handwerken
Maar mijn vakantie zit er nog niet op,
nu nog lekker een weekje thuis genieten 
bofkont :-)

Wat een mooie natuur, echt geweldig!
Voor degene die mij nog niet op Instagram volgen
wat foto's om de sfeer te proeven

 
We hadden een fijn huisje met alles erop en eraan
en zoals je ziet de omgeving was geweldig
kikkers, hertjes, eekhoorns, spechten :)
Twee keer een hertje gezien:)
Herken je dat?
De eerste keer dat ik het hertje zag moest ik mijn iphone
nog uit mijn tas pakken, duurde veel te lang :(
maar
De tweede keer was ik beter voorbereid,
mijn iphone zat al in mijn jaszak
zie je hem of haar?
ik geef het toe het is een beetje ver weg
maar wij wilde het hertje absoluut niet laten schrikken
dus bleven we op gepaste afstand


Zo mooi, daar word ik altijd vrolijk van
Wat bleek het hertje was helemaal niet bang
ging later 'gewoon' in het gras liggen


Ga je voor rust & om te wandelen
dan zit je goed in Helferskirchen

Natuurlijk heb ik ook allerlei plannen gemaakt
Ze staan allemaal genoteerd in dit blauwe schrift ;-)


Ik heb al een begin gemaakt,
ik was niet tevreden over de pagina gratis patronen
dus opnieuw ingedeeld, nog niet helemaal tevreden
maar volgens mij al een hele verbetering!


Ik heb energie opgedaan
 &
kan er weer volop tegen aan :-))









12 opmerkingen:

  1. Fijn dat je er weer bent! Goed om even afstand te nemen en nieuwe energie op te doen.
    En dan borrelen de ideetjes ook meteen weer omhoog hè..
    Wanneer staat dat denkertje van ons ook een keertje stil, vraag ik me wel eens af...
    Mooie foto's, Anita.
    En doe dat schriftje maar open ...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto´s! Ik heb even op google maps gekeken is niet zo heel ver bij mij vandaag ligt iets boven kolbenz zag ik. Wij wonen tussen koblenz en trier. Ben benieuwd naar de inhoud van je schriftje. Groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik zie het hertje. Kan deugd doen zo'n heerlijke vakantie, je batterijen zijn weer opgeladen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mens zijn leven zou evenredig verdeeld moeten zijn in vakantie en werken. Onze batterijen zouden dan niet zo snel leeg raken :-)) Zal in elk geval deugd gedaan hebben. Prachtige foto's trouwens. Geniet nog van uw vakantiedagen! Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent weer helemaal opgeladen, dat lees je zo tussen de regels door! Je had duidelijk een heerlijke vakantie en kan er weer tegenaan. Benieuwd naar wat er in je schriftje kwam.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet het er heerlijk uit daar! En nu weer met volle energie aan je blog. Fijn, hoor! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Anita,

    Wat een mooie foto's heb je gemaakt, echt met oog voor detail, prachtig. Fijn, dat je nog een weekje thuis mag nagenieten.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker om er even tussenuit te zijn. Wat een mooie groene omgeving. Ik ben benieuwd wat je allemaal in dat schrift geschreven hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Genoten van je vakantie zo te zien. En nu nog even lekker genieten van de laatste dagen. Ik ben benieuwd naar je plannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heerlijk dat je het zo fijn hebt gehad, blij dat je er weer bent. En nog een weekje vakantie! Bofbibs. ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heerlijk, vakantie! Geniet er maar van, want voor je het weet is het alweer voorbij.
    Ben benieuwd wat er allemaal in dat schrift staat :))
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooh heerlijk vakantie. Ik moet nog even volhouden. Geniet nog lekker van je laatste week. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...