dinsdag 21 juni 2016

Dinsdag poppendag

Goed nieuws :)
Het haken van alle 'onderdelen' van Donald Duck is gelukt!
Even checken of ik alles heb ;)
hoofd, check
lijf, check
snavel & onderkant snavel, check
vingers ,check
staart, check
flippers, check
mouwen & matrozenpakje, check
kraag, check
baret, check
wenkbrauwen, oeps, die heb ik nog niet
Wit, rood en zwart vilt, check

Een begin gemaakt met in elkaar zetten :)
even puzzelen, eerst matrozenhesje dan pas zijn hoofd

Het is mijn plan dat Donald Duck
volgende week naar zijn nieuwe huis gaat
Hij gaat naar een echte Disney fan
er wordt met spanning op hem gewacht :)

Volgende week zie je het eindresultaat
en ik, ik vind het niet erg dat Donald verhuist
Het is best een lastig heerschap, net als in de stripverhalen!
want hij liet zich niet zo makkelijk haken ;)

Hoe gaat het met de andere poppenmoeders?
Ik ben benieuwd, ik ga eens lezen bij:



  Jolanda
Elizabeth      Rita 
       Sandra      Juffrouw Mier


                                                  Haakjuffie          Crealyt   
                      Jannie          Peggy

Es     Mariam
                                          Corina
Atelier Nanaya        Ria




Tinne    Nienke






9 opmerkingen:

  1. Hmmm, zo'n project heb ik hier ook nog liggen, moet ik binnenkort ook maar eens afmaken.
    Succes met de laatste "loodjes" van Donald!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het afmaken vind ik ook nog een hele klus. Één been gaat nog wel maar het andere moet dan ook nog gelijk worden enz.
    Maar als het eenmaal af is, dan heb je ook super leuk resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, leuk, leuk, het vervolg van Donald Duck. Wat een grappig gezicht al die losse stukken.
    Succes met de laatste loodjes.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja na alle onderdelen haken, wat soms al een hele klus is, komt het in elkaar zetten nog..
    Maar hij wordt vast helemaal geweldig! Ik ben benieuwd hoor, succes nog!
    Groetjes Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh spannend succes om alles in elkaar te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ai ai, haken is één ding ... maar alles in elkaar zetten is bijna nog een grotere klus!
    Maar het gaat je vast goed lukken ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Poeh! Wat een klus!
    Hopelijk hoef je hierna niet Kwik Kwek en Kwak te haken hihihi!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind Donald leuk! Maar er hoort wel een Katrien bij. ;-)) (grapje) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een lastig heerschap, maar het is je toch maar mooi gelukt om dit varkentje......uh..... eendje te wasse;-) Goed gedaan! Ik ben benieuwd naar zijn verschijning als geheel.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...