donderdag 2 juni 2016

Vis in het emmertje & tip voor vaderdag :)

Tijdens onze vakantie werd mijn vader 82 jaar
Ja, niet helemaal goed gepland :(
Mijn vader vindt het fijn om geld cadeau te krijgen


Altijd geld geven is niet leuk
Daarom probeer ik elke keer een origineel idee te vinden
Laat ik nu tijdens onze vakantie een leuke
manier om geld te geven op de blog van Nicole zien :)

Dus meteen actie ondernomen,
want mijn vader gaat graag vissen :)

In Duitsland zag ik bij Tedi een (soort Action) al een leuk emmertje
In het bos genoeg takken te vinden, maar 1 is voldoende :)
Verder heb je nog vilt nodig, wat kiezels en schelpjes
Je zoekt op WWW een afbeelding van een vis
tekent deze na en knipt hem 2x uit het vilt
In de ene vis maak je (vooraf) een uitsparing voor het briefgeld
vervolgens naai je de 2 vissen met een klein steekje aan elkaar vast


Dan knip je de vis nog een keertje uit papier en daar schrijf je
je felicitatie op, klein speldje of paperclip,
stukje crêpepapier (lint kan ook) aan de 'hengel' en aan de paperclip
Ik heb deze keer gekozen voor een rode vis, vanwege het emmertje,
maar alle kleuren zijn mogelijk, je kunt naar hartenlust variëren



Inpakken in folie & klaar is je cadeau
Kijk vooral ook bij Nicole naar haar creatie


Gaat je man, vader of opa graag vissen
dan weet jij nu ook al wat je voor zijn verjaardag of Vaderdag kunt maken
Je hebt nog even want Vaderdag is dit jaar op 19 juni :)


Mijn vader heeft de vis in het emmertje
inmiddels cadeau gekregen
Hij kon er wel om lachen :)





10 opmerkingen:

  1. Ik vind het een leuk idee! Ga ik even opslaan.Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat origineel. Helemaal leuk omdat je vader van vissen houdt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, dit vind ik echt leuk! Gewoon even aandacht voor de jarige ... En zo is er eigenlijk voor iedereen wel iets leuks te bedenken als je geld geeft.
    Fijn weekend, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke vorm om geld te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je leuk gedaan! Wat grappig dat jou vader het liefst geld heeft. Maar ja op een gegeven moment heb je alles ook wel he? XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk! Voelt altijd beter dan zo'n envelop geven. Voor je gevoel heb je er dan ook echt moeite voor gedaan.
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha dit is echt tof en geweldig origineel. Jammer dat we geen vissers in de familie hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...