vrijdag 24 juni 2016

Slingers :)

Bij een feestje horen slingers
Wie mij op Instagram volgt heeft deze foto al gezien :)
In plaats van driehoekjes wilde ik eens rondjes haken

Meestal handwerk ik op dinsdag samen met mijn moeder
en toevallig bracht zij dit boekje mee
Dat bracht me op het volgende idee,
nee het wordt geen rondjes slinger meer
Maar een vogeltjes slinger,
je moet weten ik heb namelijk wel iets met vogeltjes
Ik ben er super blij mee, echt leuk geworden, al zeg ik het zelf

Jullie weten al van mijn blauwe schrift :-))
Daar staan ook plannen in voor mijn hobbykamer
een andere keer daarover meer
Maar nu alvast een kleine sneak view van mijn hobbykamer ;)
De vogeltjes slinger is precies zo geworden als ik wilde
Elke keer als ik op mijn hobbykamer kom word ik er vrolijk van
Gezellig al die kleuren!

Zo zie je maar weer, tijdens het handwerken
kunnen je ideeën of plannen zomaar weer veranderen :)

Fijn weekend en welkom aan de nieuwe volgers







14 opmerkingen:

  1. Mooi die slinger! Heel tof idee! Ga je je hobbykamer inrichten? Wat een plezant vooruitzicht!
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit echt een super leuke slinger! Heel goed idee! Ook leuk als kraamslinger of zo!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan zeg! Ook leuk voor kinderen om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is echt een leuke slinger geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He dat is leuk, zie ik opeens 'mijn' slinger voorbij komen. :-) Ik werd er helemaal blij van, dankjewel! Een heel fijn zonnig weekend gewenst.
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. p.s. leuk met die hartjes erop! Dat vergat ik nog te zeggen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke slinger! Daar word je vrolijk van.
    Groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo'n gezellige slinger! Daar word (en blijf) je vrolijk van!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is niet moeilijk vrolijk te worden van een hobbykamer, maar met zo'n slinger aan de muur kan het helemaal niet meer stuk, wat is die super leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het zo'n vrolijke slinger, hier word je inderdaad gelijk blij van! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee! Staat echt vrolijk, zo'n vogeltjesslinger.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke vogeltjesslinger. Van deze slinger wordt een mens lekker vrolijk.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...