zondag 5 juni 2016

Even klagen & konijntje haken

Ik ben niet van het klagen,
schiet je ook niets mee op meestal
Maar nu toch even,
Wij en alle buurtbewoners zitten,
dit is de 3e dag al in de herrie
van 11:00 tot 20:00 uur :(

Ik woon vlakbij een winkelcentrum
Nu heeft de winkeliersvereniging een kermis georganiseerd,
de hele dag een soort van Frans Bauer muziek
Ik heb niets tegen Frans Bauer, maar de hele dag, IK PAS!!


Dus 'even' mijn zinnen verzetten,
straks een stukje gaan fietsen
koffie gaan drinken bij mijn ouders
even thuis weg en het lawaai ontvluchten
of nog een optie deuren en ramen dicht en handwerken
Wat blijkt, ik ben toch echt wel op mijn zondagsrust gesteld!
Zo dat was het klagen ;)
Dit konijntje haakte ik tijdens de vakantie
Echt een patroontje met een snel resultaat
Leuk kraamcadeautje


Het gratis patroon vind je HIER
Het patroon is in het Spaans en in het Engels,
maar goed te volgen hoor, zeker als je vaker gehaakt hebt
Ben je beginnend haakster en heb je hulp nodig,
gewoon aan de bel trekken, ik help je graag :)


Ik heb het patroon geprint want ik ga het vast nog meer gebruiken,
door met kleurtjes te variëren krijg je steeds een ander konijntje
en past het bij elke kinderkamer of geboortekaartje
Leuk om een belletje of piep in het konijn te verstoppen


Nog een fijne zondag
&
tot Dinsdag poppendag












7 opmerkingen:

  1. O, Anita, ik weet precies wat je bedoelt! Wij hebben één keer in het jaar de zogenaamde Jaarmarkt voor de deur. De kermis en de biertent staan voor ons huis!!! En dat gaat dag en nacht door. Tentmuziek tot 02.00 uur en op zaterdag beginnen de mensen die op de rommelmarkt zitten(ook in onze straat) om 04.00 al met uitpakken :((
    En nu de tip: Tegenwoordig boeken wij die dagen een hotel. En dat bevalt prima.
    Het konijntje is in ieder geval een lieverdje.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zul je morgen aan de stilte moeten wennen. Is dit één keer per jaar? Ik hoop het voor je. Dinsdag kom ik zeker weer even bjj je kijken,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, da's balen! Je konijntje is superleuk. Inderdaad een handig patroon. Ik heb het ook al 'ns gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk konijntje. Geniet weer van de rust straks! Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vroeger woonden wij ook bij het plein waar de kermis werd gehouden. En altijd was het mooi weer en dan zaten wij buiten in de herrie en 's nachts met de ramen open voor de warmte maar dan hadden we de herrie weer.
    Maar goed, aan alles komt een eind.
    Ik vind het ook fijn als het zondags lekker rustig is.
    Schattig konijntje heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 't Is net alsof het konijntje knipoogjes uit deelt ..., echt een lieverdje!
    Ik snap helemaal dat je baalt van die herrie, en je mag er gerust eens over klagen... Ik snap ook niet dat het altijd zo hard moet...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Herkenbaar... helaas... Gelukkig niet al te vaak, maar genoeg om ons ook te laten vluchten :-)))
    Ook ik snap die herrie niet. Als je afspreekt dat het gewoon een tandje lager moet/kan in plaats van het normaal te vinden oordopjes te moeten dragen...
    Maar goed, ook ik wil niet zeuren :-)))
    Een schattig konijntje zeg!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...