vrijdag 13 november 2015

Mmmmm.......lekker!

Het is al weer een tijdje geleden 
dat ik een blogje plaatste met de titel 
mmm.......lekker!

Het is bijna weekend :-)
Lekker een appeltaart gebakken
Inmiddels missen er al een paar punten ;)
EN
Laats kregen wij van onze dochter
Granola met kaneel en cranberry's
Granola zul je denken wat is dat nu weer?

Granola is een mengsel van granen, pitten
noten en gedroogd fruit

Granola wordt geroosterd in de oven met honing en olie,
waardoor het lekker krokant is.
Je huis gaat heerlijk ruiken.
Je eet granola lekker als ontbijtgranen of muesli in je yoghurt

Het is gezond en niet moeilijk om te maken
en wat ik belangrijk vind, er zitten geen E-nummers,
kleurstoffen of iets dergelijks in.

Wil je het ook eens maken
kijk dan op de blog van mijn dochter Anneke
Je vindt daar overigens nog meer lekkere en gezonde recepten
Ik ben misschien een beetje bevooroordeeld maar,
alle recepten zijn om te smullen ;-)


Morgen weer naar de opleiding
Allemaal al vast een fijn weekend

Oeps, vergeet niet om mee te doen met de 
give away van Angélique
Zij geeft 2 patronen weg van het door haar zelf ontworpen patroon
van eekhoorn Axel
Ik vind het knap hoor!!
Je kunt meedoen tot en met vrijdag 20 november 2015

6 opmerkingen:

  1. Hm, typisch, ik ruik opeens appeltaart en ik ben toch echt niet aan het bakken :-) die granola ziet er ook bijzonder smakelijk uit.
    Dank je wel voor het linken :-D
    Veel plezier morgen, dat het weer een leuke, leerzame dag mag zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier bij de cursus! En die appeltaart ziet er heerlijk uit. Ik ben niet jaloers, want mijn zoon heeft gisteren een heerlijke chocolate sheet cake gebakken :-)
    Fijn weekend!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm, dat ziet er heerlijk uit. Kan ik niet een puntje komen halen... ;-)? Geniet ervan zou ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De taart ziet er superlekker uit, hmmm! Granola ken ik, mijn man maakte het al eens voor me, veel lekkerder dan wat je koopt!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...