dinsdag 10 november 2015

Dinsdag poppendag

Het is al weer november
en dan is een stola niet warm genoeg meer
Dus werk aan de winkel :-)
En zo gaat dat tegenwoordig ;)
Julia zoekt op internet 
naar een patroontje van een cape
Inderdaad geen jas, 
ze wil graag een cape
Dit patroon heeft ze uitgekozen
En ik moet het toegeven
Het is een leuk patroon
Patroon printen
Het patroon vind je bij Wollyonline
Terwijl ik het patroon over neem 
op bakpapier kijkt Julia toe
of ik het wel goed doe 
Tot nu toe is ze tevreden ;)
Anita, hoe moet het nu verder
en wat gaan we nu doen?
Kijk Julia
hier heb ik een mooi stofje dat ook nog eens soepel valt
Jammer dat het op de foto niet zo goed te zien is
Daar gaan we het patroon opleggen en dan....
Oeps, Julia we hebben nog geen voeringstof
Dan moeten we nog even naar de winkel
wordt vervolgd .........


Ik denk dat er ook nieuws is bij de andere poppen moeders
ik ga kijken bij


    Jolanda

                                                                   Rita 
                                    
                                          Sandra     
                                 
                         Juffrouw Mier

                                                Haakjuffie 

                         Crealyt   
                                                              Jannie

                               Peggy












7 opmerkingen:

  1. Kijk, dat heeft Julia mooi uitgezocht :-)
    Het mag dan nu wel nog niet koud zijn, dat wordt het natuurlijk nog wel en dan zit Julia er warmpjes bij. Dat wordt vast prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt vast een prachtige cape, met zorg en aandacht en gelet op de details. Succes, want het is vast nog wel een pittig klusje!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Poppenkleertjes naaien; het leukste dat er is! We zien het resultaat vast volgende week.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dus daar was dat stofje voor!!! Julia heeft een goede smaak, ze koos echt een leuk patroontje uit. Snel wegklikken voor de poppen het hier ook in de gaten krijgen en weer eisen stellen :-) Nu nog voering en je kan aan de slag! Veel plezier.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig dat Julia kon wachten tot de voering er was. Dat scheelt weer een hoop gezeur. Ze heeft in elk geval iets moois uitgezocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Julia heeft het mooi voor elkaar, dat gaat een heerlijk warme cape worden. Leuke stof ook dat groen, ben benieuwd naar het eindresultaat, wordt vast prachtig.
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zeg! Ik ben benieuwd hoe de cape eruit gaat zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...