dinsdag 3 november 2015

Dinsdag poppendag

Kom ik zondag thuis van het marktje
zit Julia al klaar in de kamer
Of ze de Bossche Omroep,
onze krant op zondag mee naar boven mocht nemen
O, ik zie het al, het gaat over Sinterklaas
Ja Anita, maar er zit ook een kleurplaat bij
Daar heeft Julia wel oren naar
Muis, Teodoor kleuren jullie ook mee?
Muis geeft de kleurtjes aan :)
Als Muis, Teodoor en Julia een kopje thee zijn drinken
en ik toevallig boven kom zie ik
dat Jaco en Monkie ook al aan het kleuren zijn
Anita, kunnen wij een prijs winnen?
Ja, ik lees het even voor

Sinterklaas kiest de prijswinnaars
en de winnaars rijden tijdens de intocht 
op zondag 16 november 
mee in de speciale koets
Later mogen ze samen met Sinterklaas
en de burgemeester op het bordes staan.

O, dat willen wij ook
Mooi kleuren dan maar 
en wie weet ;-)

Er is vast nog meer poppennieuws bij:

Akkelien

    Jolanda

                                                                   Rita 
                                    
                                          Sandra     
                                 
                         Juffrouw Mier

                                                Haakjuffie 

                         Crealyt   
                                                              Jannie

                               Peggy










10 opmerkingen:

  1. Nou zulke leukerds wil Sint er toch vast graag bij hebben denk ik, dat zou nog eens een feestje voor ze worden haha
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke prijs! Ik snap dat ze hun best doen op de kleurplaat!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is best wel spannend als je zo'n prijs kan winnen met een kleurplaat. Dus moeten ze maar extra hun best doen en wie weet. En als ze niet winnen kan je misschien met ze naar de intrede van de sint gaan kijken ;-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach kijk ze nou, zo lief! En wat een samenwerking! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om te doen, dat kleuren. Misschien zien we Julia over twee weken op poppendinsdag wel naast de Sint op het bordes op de foto staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatten om zo eensgezind aan een kleurplaat te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja nog even en dan is het Sinterklaas. Het gaat supersnel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat zou toch wel erg leuk zijn, sint met de hele poppenparade in de koets en op het bordes. Ik zie het al helemaal voor me! Nu maar duimen dat ze winnen.
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag dat je een prijs hebt gewonnen, gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, wat een bekend krantje... ;-) Ik ben benieuwd of de Sint jullie laat winnen...!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...