zondag 1 november 2015

Marktje

Vandaag was het zover
Alles stond ingepakt klaar 
want vanaf 09:00 uur mocht je de tafel inrichten
een behoorlijk grote tafel waar je goed je 
spulletjes op kon uitstallen

Helaas viel de verkoop voor juffrouw Ooievaar tegen
wel veel lof en complimenten ontvangen en
leuke gesprekken, dat is ook fijn
Wie weet volgt er nog een
bestelling voor een Oeteldonks babypakket 
we zullen zien ;-)

Om de tafel terug te verdienen had ik
wat vlooien meegenomen
die verkochten goed 

Over een tijdje probeer ik het
gewoon weer :)

Fijne (handwerk) avond 



10 opmerkingen:

  1. Jammer van al je werk dat er zo weinig is verkocht. Is toch altijd een teleurstelling. Het valt mij ook steeds op dat er weinig zelf gemaakte spulletjes worden verkocht.
    Wij proberen er elke keer wat brocante dingen bij te doen. Dat verkoopt wel lekker. Het meeste is dan gekregen spul dus dat is pure winst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer, dat de markt tegenviel. Vlooien???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je leuke gesprekken had, maar ik kan me voorstellen dat je je spulletjes graag verkocht had.
    Ik vraag me af wat voor vlooien dat waren?
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, jammer! Heb ik ook eens gehad, samen met m'n vriendin. Iedereen maar zeggen: "Wat hebben jullie mooie spullen!" maar ze hoefden het dus niet.... En je verkoopt nog wel voor een goed doel!
    Gelukkig dat je toch het tafel-geld eruit had! Volgende keer beter!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn (beperkte) ervaring met marktjes is dat mensen vooral gaan om zelf inspiratie op te doen. Veel bewonderen, uitgebreid bekijken, en dan terugleggen. Toch kriebelt het bij mij ook om terug marktjes te doen. Ik zoek nog naar een uniek product...
    Ik wens jou in elk geval evenveel plezier op je volgende markt, én een betere verkoop! Ik vind het knap dat je je niet laat ontmoedigen (zoals ik wel deed).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, wel veel kijken, niet zoveel kopen is het vaak op marktjes. Maar fijn dat je een leuke tijd hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat je niet zoveel verkocht hebt. Maar wel fijn dat je een leuke dag hebt gehad. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een fijne dag is ook veel waard, maar daar heeft jouw goede doel niet zo veel aan. Heel jammer, maar gelukkig laat je je schouders niet hangen. Aan je producten zal het niet gelegen hebben, want jouw creaties zien er altijd super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer van de verkoop, je kraampje ziet er heel gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kraam ziet er gezellig uit. Daar lag het niet aan. Volgende keer beter, hoop ik voor je!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...