zondag 8 november 2015

Met mijn neus in de prijzen ;-)

Weer gewonnen!!
Je wilt het misschien niet geloven,
maar afgelopen week heb ik weer een prijs gewonnen
Nog niet zo lang geleden heb ik bij mevrouw Haakgaren
een give away gewonnen
nu alweer 2 kaartjes 
 bij Annemaries Haakblog voor 

Als je dacht wat is het stil op haar blog
Ik was weer op pad
naar de Brabanthallen in Den Bosch, een thuiswedstrijd :-)
samen met mijn moeder naar de Kerstbeleving '15

Gezellig wintershoppen: het was een bonte
verzameling van leuke winkeltjes, workshops,
creamarkt, groene vingers en ook op
culinair gebied was er van alles te beleven

Van mijn moeder kreeg ik een
Zelf kocht ik nog:
  Vijgen confituren lekker op brood, 
maar ook lekker bij een stukje kaas
Deze coupon,
binnenkort zie je wel waarom :)

Een leuke en gezellige middag met mijn moeder
 Annemarie hartelijk bedankt voor de kaartjes

Ik ga vlug verder met breien
een fijne zondagmiddag

6 opmerkingen:

  1. Ja, ik had het gezien dat je gewonnen had, leuk voor je!
    En leuk om te lezen dat je ervan genoten hebt!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kaartjes zijn goed terecht gekomen :-)
    Maar dat je al 2 keer iets hebt gewonnen is geen geldige reden om niet aan een andere give away mee te doen hoor ... oke, dat je al met teveel bezig bent misschien een ietsie pietsie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er over gedacht om ook te gaan (voor mij ook thuiswedstrijd ;-)), maar ik had niet echt tijd en energie. Jij hebt het leuk gehad zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat was echt wel leuk, de kaartjes gewonnen voor de kerstbeleving en je was weer lekker met je moeder op pad. Gelijk hebben jullie, lekker rondneuzen, kiezen, proeven en vooral kopen.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk voor je, die amarilisbol vind ik prachtig! Zit er kaarsvet omheen of zoiets?

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...