zaterdag 25 januari 2014

Voor de eerste keer naar .......... de kringloopwinkel

Ja, je gelooft het misschien niet, maar ik ben nog nooit naar een kringloopwinkel geweest.
Door de blogjes van vele bloggers ben ik nieuwsgierig geworden.
Een vriendin van mij is al vaker bij kringloopwinkels geweest en samen met haar ben ik gisteren bij Vindingrijk een kringloopwinkel in 's-Hertogenbosch gaan kijken.
Wat is dat leuk zeg, heel anders als dat ik me had voorgesteld.

Ik kwam binnen en zag al meteen deze leuke letters die samen Love vormden.
Voor € 1,50 koopje toch!

Na wat rond gesnuffeld te hebben zag ik een super, zachte en lieve beer.
Mmmm € 1,50 wat zal ik doen, op het label stond dat je hem kon wassen.
Toch maar niet!

Weer wat verder kwamen we bij de boeken, daar vond ik een pocket
van Anne Brontë met de titel Agnes Grey voor € 0,50. Deze titel had ik nog niet.
Mijn vriendin had ook nog iets gekocht waar ze blij mee was en helemaal
gelukkig gingen we naar huis. Voor herhaling vatbaar.

Maar wat denk je, ik lag lekker te slapen vannacht, hoor ik ineens een klein stemmetje, 
Anita waarom heb je mij niet gekocht? Ik ben toch lekker zacht, je kunt met toch uitwassen. Ssst, ik slaap, toe Anita kom je me morgen halen? Nee hoor, een lief klein kindje komt je wel halen. Toe Anita ik wil dat jij komt. Oké dan, laat me slapen en als morgen de winkel open is kom ik je halen. O fijn, ga nu maar lekker slapen.

Ja beloofd is beloofd, dus ik vanmorgen terug naar de winkel.
Maar 'het gesprek' had me toch een uur van mijn nachtrust gekost.
Ik zou die beer wel eens even wassen, borstelen en aan zijn oren ophangen om te drogen.
Wat denk je, Teddy (dat is inmiddels zijn naam) heeft geen kik gegeven, zo blij is hij dat hij schoon en fris voortaan bij ons mag wonen. Hij heeft zelfs al voorgesteld dat ik een leuke vrolijke das voor hem ga breien en hij wil ook wel poseren voor een blog.
Ja, meneer heeft nog praatjes ook ;-)

Teddy in de wasmachine
Teddy aan de waslijn







2 opmerkingen:

  1. Leuk verhaal, Anita. Tja, Teddy hoort blijkbaar bij jou :-).
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wil ik best geloven dat je die leuke beer moest kopen. Een schatje nr 1
    Grtjs
    Daniêlle

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...