woensdag 22 januari 2014

Sorry, even geen zwart, grijs en wit meer

Laatst heb ik jullie de col laten zien die ik voor mijn zoon heb gebreid.
Wat denk je manlief wilde er ook wel een, dus ook hij een col.
Na twee keer een col breien wil je wel iets anders ;-)
Maar eerlijk is eerlijk, ze zijn er blij mee en dragen hem beide vaak.
Een foto als bewijs, hihi



Een ding moet ik nog vertellen, de col van mijn zoon (de eerste col) had ik in eerste instantie van 2 bollen garen van de Zeeman (Royal melange) gebreid. 
Mijn zoon vond hem toch iets te lang. Dus, voorzichtig losgemaakt, de tweede col als maat gebruikt en nu is meneer dik tevreden. Lekker warm aan zijn nek.

Maar toen had ik weer een restje over, kiezen op elkaar en het garen maar meteen
opgemaakt, en ja wel hoor 2 paar babyslofjes. 
Op dit moment kan ik dus even geen zwart, grijs en wit meer zien.
Babyslofjes Sven
Verkocht

Babyslofjes Joost 
Verkocht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...