donderdag 30 januari 2014

Twee dikke vrienden

Op de blog bij Tineke stonden deze leuke giraffen.
Echt super leuk om te haken. Tineke is zelf aan de slag
gegaan met patronen en dit is het resultaat.
Tineke bedankt voor het gratis patroon.
De opbrengst is voor een goed doel.
Dames de blog van Tineke is een bezoek waard!


Sunny
Verkocht
Sweety
Verkocht



Ja hierboven zitten de twee vrienden nog netjes, maar later werd het een vrolijke boel. Kijk maar hieronder:

Hier zitten ze ook nog redelijk netjes

Dikke vrienden, hé jouw oor, zit tegen mij oor
nee, jouw poot ligt over mijn poot;-)

Mmm, dat ligt lekker


Smile



2 opmerkingen:

  1. Leuk zijn ze, de giraffen.
    Ik heb er ook al een aantal gehaakt, en ze doen het leuk als kraamcadeau!

    groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo wat een geweldige beestjes. En zo een leuke foto's.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...