zaterdag 11 januari 2014

Er zat een aapje op een stokje




Een tijd geleden blogde ik al dat ik garen had gekocht om allerlei dieren uit het boekje van Christel Krukkert te gaan haken. De rat en de pinguïn hebben jullie al gezien. 

Ik was bezig met het haken van het aapje toen 'kinderliedjes' mij ging volgen. 
Ik weet eerlijk gezegd niet meer via Twitter of Google+ 
Ik had al voor mijzelf besloten dat het geen aapje met een banaan zou worden. 
Door 'kinderliedjes' kwam ik op het idee om het aapje een rokje aan te geven.
Ideeën genoeg, maar dan komt meteen de vraag, hoe doe ik dat!
Ik ben eigenlijk best tevreden over het resultaat.
Er zat een aapje op een stokje
Achter moeders keukendeur
Zij had een gaatje in haar rokje
Daar stak zij haar staartje deur 

Zij had een ringetje, om haar vingertje
En dat was van zuiver goud
Daarom dachten alle mensen
Dat het aapje was getrouwd




2 opmerkingen:

  1. Leuk idee, Anita! Dat tweede coupletje kende ik niet meer. Er komen meteen jeugdherinneringen boven :-)
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...