woensdag 29 januari 2014

Oeteldonk & Kruikenstad

Eerder heb ik jullie al laten zien dat ik een babymutsje, babydasje, 
babywantjes en babyslofjes had gebreid in de carnavalskleuren van Den Bosch.
Carnavalskleuren Den Bosch

Maar wat doe je als mama uit Den Bosch komt en papa uit Tilburg?

Dan bestel je gewoon nog een setje met de carnavalskleuren van Tilburg;-)

Carnavalskleuren Tilburg


Wisten jullie dat als het carnaval is de stad Den Bosch tijdelijk de naam Oeteldonk heeft.
Ook Tilburg heeft dan een andere naam, namelijk Kruikenstad.
Ik wens iedereen die carnaval gaat vieren veel plezier!

2 opmerkingen:

  1. Oooo hebben jullie carnavalskleuren? Dat wist ik niet, weer iets bij geleerd. Leuk !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...