zondag 5 januari 2014

Hadden jullie dat ook?

Op donderdag denk je dat het maandag is en op dinsdag weer vrijdag, oeps!
Heerlijk die feestdagen, maar ook lekker dat alles weer gewoon z'n gangetje gaat.
Een nieuw jaar met nieuwe uitdagingen.
In januari/februari ga ik een cursus vilten volgen, ik heb er zin in.
Je kunt hele leuke dingen van vilt maken, kijk maar op de blog van Paula

Dit jaar ga ik naar de open dag van de Vrijeschool Pabo.
Daar kun je een 2 jarige voorgezette cursus handwerken volgen, lijkt me ontzettend
leuk en ik ben benieuwd of deze opleiding iets voor mij zal zijn.
Paula volgt de opleiding al en is bezig met haar tweede jaar, ze maakt hele mooie dingen, 
kijk maar op haar blog. 

En zo heb ik nog veel meer plannen, denk erover om een lijstje te maken en aan het
eind van 2014 te kijken welke plannen ik gerealiseerd heb;-)

Natuurlijk blijf ik ook handwerken voor Stichting Robin Hood,
zodat ik ook in 2014 geld over kan maken voor de kinderen in Gambia.

Babymutsje en sjaaltje
Lavendel



1 opmerking:

  1. Goeie plannen, Anita :-), 2014 gaat vast een heel mooi handwerkjaar voor je worden.
    Wat leuk dat je linkt naar bij blog!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...