zaterdag 10 april 2021

Luna vest :)

Ik had zin om een vest te breien voor mijzelf 
Vroeger ;) heb ik diverse vesten en truien gebreid
en van allemaal heel veel plezier gehad :)
Op Pinterest en Raverly gekeken
Prachtige exemplaren gezien, maar toch
eerst maar eens met een makkelijk vest beginnen
Dat is het Luna vest :)
een gratis patroon van Miriam Catshoek

De wolletjes van Borgo de Pazzi
bestelde ik bij Blij dat ik brei
Iets wat ik altijd al wilde doen :)
Ik geef toe, eerst wat keuze stress
want hoe bepaal je nu de kleur van een foto!
Maar met hulp van Jeanet is het
 kleur 45 geworden, Taupe met een roze gloed
donderdag besteld, vrijdag bezorgd
reuze snel dus!
Heel spannend toen de doos open ging, brrr brrr
Maar toen ik de kleur zag :-))
De bolletjes lonkte naar mij 
Dus gisterenavond een begin gemaakt :)
Ja, dat is een makkie met naalden nummer 8 en 12
Vandaag werd dit pakje gebracht :)
Weer iets leuks, Dahlia bollen
met als cadeautjes, leuke kaarten en zaadjes
Dat wordt genieten deze zomer

Je begrijpt wel wat ik straks ga doen ;)
alvast een fijne avond 











 

11 opmerkingen:

  1. Dat wordt een lekker warm vest. Je hebt een mooie kleur uitgezocht. Jouw dahlia's herinnerde mij aan de dahlia's die ik vorig jaar te laat in de tuin heb gestopt. Er kwamen alleen veel bladeren en geen bloemen. Ik heb vergeten ze uit de grond te halen voor de winter, dus ik ben benieuwd of er toch nog iets gaat groeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat dat worden, heerlijk snel breien met zulke dikke naalden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleur Anita, en met deze maat pennen denk ik
    dat je vest zeer snel voltooid zal zijn, dit breit
    heerlijk weg. Leuk de Dahliabollen, heerlijk weer
    in deze tijd van het jaar als je alles weer tot
    leven ziet komen....

    Succes met alle vorderingen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kleurtje en naald 8 ha ha dat heb je zo af. Dahlia s zijn zo mooi in de tuin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd leuk als er een pakje komt, al heb je het zelf besteld...
    Wat ben je al een eind met het vest, maar ja... dikke pennen breit snel. Prachtige kleur heb je gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je een vest gaat breien! Ja het is altijd even spannend als de wol op internet is besteld, maar gelukkig had je goede hulp. Ik zie dat het het een vest is op lekker grote naalden, dus je wordt snel 'beloond' voor je werk. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kleur voor je vest, die zal supersnel klaar zijn!
    Ik vind dahlia's mooi al heb ik ze zelf niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie wol heb je gekocht. Breien is ook heerlijk ontspannend. Ik heb vroeger ook wat afgebreid. Ook veel truien gemaakt.
    Je hebt me inspiratie gegeven met je dahlia bollen.
    Ik wil wat nieuwe planten in de tuin en wist nog niet goed wat, maar nu weet ik het wel. Ik ga ze ook kopen. Eerst eens goed kijken welke kleur ik ga doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie wol in een mooie kleur is een goed begin. Een simpel patroon is fijn als je de smaak weer te pakken wilt krijgen. Ik ben benieuwd naar het resultaat.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...