vrijdag 30 april 2021

Crea 2021 de i van iphonehoesje

Enige tijd geleden heb ik een nieuwe telefoon gekregen
Nu ja, gekocht :)
Ik had nog een iphone 5s
Ik gebruikte hem ook voor mijn werk 
Dat kon dat kleintje niet meer aan ;)
Nu heb ik een heuse iphone 11Pro Max
Wel even wennen, groot hoor!
Mijn vorige mobiel had een 
zelfgemaakt hoesje
Dat wil ik voor deze iphone ook weer 
Wel zo'n beschermhoesje, voor de veiligheid
Maar toch ook een zelfgemaakt hoesje :)

Je weet vast hoe dat gaat, je wilt er aan beginnen
maar wanneer, daarom ben ik blij met de crea 2021
want nu heb ik mooi een stok achter de deur!
Het hoesje van mijn vorige iphone had ik gemaakt met nat vilten
Nu maak ik er weer een van vilt, maar dan om er Zweeds op te borduren
Heel leuk om te doen, maar ja, ik vind zoveel leuk om te doen!!
Ik heb gekozen voor rood, dat valt lekker op, zie je zo liggen :)
Nu ga ik het patroontje overnemen met een speciale pen op het vilt
Ik heb gekozen voor een vogelhuisje met bloemetjes en ......
 ik kijk wel, wat nog meer :)

Dachten jullie dat ik al klaar was 
Nee hoor ;)
Een andere keer, laat ik het resultaat zien 

O, zijn jullie ook weer zo benieuwd naar de andere inzendingen?
Kom, we gaan kijken bij:
                                                                  In de weer  
                                                                    De Breimeisjes          
                                                                               Céline
                                                                         Marian Maakt
madebyjittie  via Instagram 






 

15 opmerkingen:

  1. Dat wordt een prachtig hoesje! En ja, ik vind ook dat er bij een nieuwe telefoon een nieuw hoesje hoort :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja een nieuwe telefoon vraagt om een nieuw hoesje (net als jij heb ik er ook twee ;o)
    Het Zweedse borduurwerk ziet er heel mooi uit, ik ben nu al benieuwd naar hoe jouw rode hoesje eruit gaat zien! (lekker hé zo'n stok achter de deur, hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt vast een mooi hoesje, ben benieuwd naar het resultaat. En ja, ik heb ook een extra gehaakt hoesje om mijn telefoon als ik hem in mijn tas stop.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo'n Zweeds motiefje. En o ja heel herkenbaar. Ik ga nog van alles maken alleen de vraag inderdaad wanneer ga ik beginnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd wennen een nieuwe telefoon maar ook leuk om weer een hoesje te maken dan is het echt de jouwe

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat gaat een heel mooi hoesje worden en ik snap wel dat je dat niet zomaar 1-2-3 klaar hebt... Ik vind Zweeds borduurwerk heel mooi, maar heb het ook nog nooit gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben nu al benieuwd hoe het hoesje worden gaat, goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou je hebt me wel erg nieuwsgierig gemaakt naar het eindresultaat van je hoesje en ik hoop dat ik niet hoeft te wachten tot de Z van Zweeds borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, mooi dat Zweeds borduurwerk, succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat gaat een heel mooi hoesje worden Anita, Zweeds borduurwerk is prachtig en de kleur rood vind ik ook geslaagd. Kijk al uit naar het eindresultaat.

    Heel fijn weekend.....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben benieuwd naar het resultaat. Rood is mijn lievelingskleur, en dat met Zweeds borduurwerk....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zo veel dingen die je leuk vindt en zeker ook zo veel tijd tekort. En tegenwoordig gaat de tijd ook nog zo ontzettend snel voorbij. Je hoesje wordt vast prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...