dinsdag 20 april 2021

Dinsdag poppendag :)

Hallo dames :)
Wat zijn jullie aan het doen?
Anita, jij deed toch mee met een challenge op Instagram, 
'Een kast die bij je past' klopt
Dat gaan wij ook doen :)
We hebben eerst alle kleding op bed gelegd
Nu gaan we alles sorteren
Het meeste is van mij, 
Noortje heeft nog niet veel kleding
Kun je voor haar wat kleding maken?
Anita, wij willen gaan twinnen
Wat is dat nu weer Julia?
Dat is als je als moeder, dochter of 2 zussen
hetzelfde draagt :)
We hebben dit bloesje alvast uitgekozen
Maak jij een zelfde bloesje voor Noortje?
o, en we willen allebei een spijkerbroek
Een, twee, drie lukt dat niet hoor dames
Het tuinseizoen is ook begonnen,
maar ik ga mijn best doen
Ik begin met het bloesje voor Noortje

Gelukkig, daar zijn de dames al blij mee
Ik ga maar eens aan de slag ;)

Maar eerst ga ik kijken of er nog meer
poppennieuws is bij:

Corina   
   Blauw ruitje   









 

12 opmerkingen:

  1. De dames houden je bezig, maar ja, als Noortje nog maar heel weinig kleertjes heeft is het ook wel noodzakelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze houden je wel bezig, leuke foto's en succes met de uitdaging allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ha ha ze bedenken het goed en ik ga er vanuit dat jou dat gaat lukken. Zo leuk weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De dames kijken goed bij jou af wat jij doet. En ze weten goed wat ze graag willen. Zo schattig, al betekent het werk voor jou.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ai ai... ze gaan je werk bezorgen hoor, die dames..
    Hopelijk hebben ze niet meteen alle winterkleding op deze mooie lentedag uit de kast gemikt, want het kan nog best weer fris worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha de dames houden je wel wakker hé, ze weten
    precies wat ze willen. Dus Anita, Hup hup achter
    de naaimachine om die deugnieten tevreden te stellen.

    Groetjes,
    Josephine
    👚👚

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, dat lijkt mij een hele klus! Spijkerbroeken maken voor de poppen... Succes ermee. Gelukkig lijken ze nog wel wat geduld te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful post. Dolls are beautiful. Good luck.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sjonge sjonge, het begint met een kast maar het eindigt met opdrachten voor jou. Ze hebben wel weer wat verzonnen zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En als de spijkerbroekjes klaar zijn, naar buiten, meehelpen in de tuin !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach wat een enige popjes, en dan die gebreide kleding, echt te leuk. Heb pas een patroon gekocht voor zo,n soort popje maar durf er nog niet echt goed aan te beginnen, Maar deze zijn prachtig, Succes met het bloesje en broekjes.

    Groetjes van Claire

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...