dinsdag 27 april 2021

Dinsdag poppendag :)

Vorige dinsdag poppendag,
beloofde ik Noortje een bloesje
van dezelfde stof als dat Julia een bloesje heeft

Ik had gedacht om ook al de broekjes te knippen,
maar zo'n week gaat sneller als je denkt!
Belofte maakt schuld ;)
Noortje heeft een zelfde bloesje
Ik ben er heel blij mee Anita
O, daar hoor ik een maar
Alleen vind ik de kleur van mijn schoenen
 er niet mooi bij staan :(
Niet leuk om te horen, maar ze heeft wel gelijk
Werk aan de winkel
Toe Noortje, Anita kan niet alles tegelijk
Ze heeft het ook al druk met de tuin,
laten we alvast een foto maken met onze bloesjes :)
Die lieve Julia, ik weet niet of het jullie opvalt
maar de rode schoentjes heeft Noortje niet meer aan
Dat wordt dus twee nieuwe broekjes en een paar schoentjes ;)

Als ik bij het vilt kijk, voor nieuwe schoentjes
hoor ik, Anita wij zijn naar buiten
Gelukkig hebben ze oude kleren aan getrokken én
de bloesjes netjes op een hangertje gehangen :)

Voorlopig heb ik nog wel wat te doen ;)

Is er nog meer poppennieuws?
Kom laten we kijken bij:





 

7 opmerkingen:

  1. Ze houden je aardig bezig, veel plezier en ook succes in de tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Dat schijnt helemaal hip te zijn, maar dat weten Noortje en Julia batuurlijk al lang.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi, dat bloesje! En succes met de extra klussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh je bent er druk mee maar wat zijn de bloesjes mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er blijft zo wel werk aan de winkel. Wat een keurige dametjes dat ze de kleding zo netjes ophangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad werk aan de winkel. Bij van die snoezige bloesjes horen uiteraard bijpassende broekjes en schoenen. Ik heb me ook al heel wat keren vergist in de hoeveelheid tijd die evengoed nog gaan zitten in dat kleine naaiwerk. Maar het staat ze wel heel lief. Ik zal eens vragen hoe het met Saar gaat. Ik heb haar al een poosje niet gesproken. Druk druk druk.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...