vrijdag 4 december 2015

Ik kon het echt niet laten ;-)

Toen ik bij Barbara een 
leuk vest tegen kwam, was ik op slag verliefd 

Maar, ik sprak mezelf streng toe ;-)
Nee, niet doen hoor, eerst je andere projecten afmaken
en toch, toch kon ik het niet laten!
Vlug naar Zeeman en 10 bollen Royal gekocht
Ik weet niet of ik alle bollen nodig heb,
maar mijn moto is in dit geval beter te veel als te weinig

Het begin is gemaakt, het haakt echt heerlijk weg
Nu denk je waarschijnlijk, waar blijft het patroon,
ha,ha het patroon is heel erg simpel
In het kort:
Je haakt een granny square van 105 x 105 cm
Gedeeltelijk dichtnaaien, dubbelvouwen, stokjes haken langs de rand
 klaar!

Het patroon komt van YARNutopia 
Klik hieronder en je krijgt het filmpje wat ze op YouTube heeft gezet 
Zie je meteen waarom ik vest zo mooi vind :)

Iedereen een fijn (haak) weekend ;-)
&
Veel plezier met pakjesavond






15 opmerkingen:

  1. Inderdaad heel leuk! Succes en veel plezie rmet haken, maar dat zal wel lukken ;-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dit vest ook bij Barbara gezien en ben ook super enthousiast. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Een heerlijk werkje voor bij de tv! Die royal haakt idd fjjn is ook mijn ervaring.
    Groeten Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heerlijk patroon om te doen. Geen denkwerk maar gewoon gaan en een mooi resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. herkenbaar gewoon lekker enthousiast denk ik dan maar! Ziet er leuk uit ben benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oef soms is het echt moeilijk om leuke projecten te weerstaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat herkenbaar, ik ben ook altijd met tien dingen tegelijk bezig, en dan ziek ik nóg weer een ander leuk project. Je vest wordt vast erg leuk. Royal haakt heerlijk, ik gebruik het vaak voor knuffels enzo
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk vest, maar of het zo handig is onder een jas??? Royal is wel een zacht lekker garen om mee te werken.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk vest! Lijkt me ook een goed idee om restjes op te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke vest. Wil er ook direct aan beginnen, maar heb effe een vraag. 105 op 105 cm welke kleding maat is dit want ikzelf heb maat 46. Moet ik hem dan niet groter maken? Of blijft die 105 maar gewoon meer rond haken?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook ik ben verliefd op het vest ik ben hem aan haken metsupersoft van zeeman
    Maar heb een vraagje wat voor maat is het vest

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Elly, leuk dat je het vest ook haakt. Ik heb maat 38 / 40 en mijnpast het vest ruim.
      Het is een cocoonvest dus het mag ruim zitten :)
      Nog veel haakplezier, groetjes Anita

      Verwijderen
  12. ik heb ook een vraagje.. met welke haaknaald heeft u dit vest gehaakt? ik wil het graag lekker losjes haken.. Ik haak vrij strak..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Lianne, ikmheb met nld. 4,5 gehaakt. Haak je heel vast, neem dan nld 5
      Veel haakplezier en veel plezier van je vest :)
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  13. Is er ook ergens een Nederlandse uitleg te vinden van dit vest?

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...