vrijdag 22 november 2019

Integrity.......Crea 5219

Vandaag doe ik weer een keer mee met Crea 5219
Het woord sprak mij ontzettend aan
Juist omdat ik er afgelopen week nog mee te maken had :(
Denk je misschien, wat hebben die bollen wol met integriteit te maken
Toch meer als je denkt

Ik had via Gmail leuk contact met Maud
Of ik voor haar een babypakket kon breien
In de kleuren van Kruikenstad
Tilburg heet met carnaval Kruikenstad

Ze was zo blij dat ze via internet bij mij uit kwam
Ik kreeg haar adres en telefoonnummer
Of ik haar een Tikkie wilde sturen

Je snapt het misschien al,
Het Tikkie werd niet bevestigd

Nog niets aan de hand, niet erg denk je
Maar ik ben tegen mijn eigen principe ingegaan
Heb toch al het garen besteld :(
Want ze wilde het babypakket graag met
Sinterklaas geven, ze wilde haar partner verrassen
Dom, dom dat ik me niet aan mijn eigen afspraak heb gehouden
Eerst laten betalen en dan pas garen kopen
Maar ja  ik wilde iemand helpen, blij maken en
Ja, dan moest ik toch wel opschieten
Het contact was leuk, ik had er vertrouwen in!!

O, ik overleef het wel
Het garen komt nog wel van pas
Maar toch, ik heb moeite met mensen die niet oprecht zijn
en hun afspraken niet nakomen

Hoe hebben de andere dames Integrity uitgebeeld?
Vast weer veel werk van gemaakt


Elizabeth   
                                                                               Albértje     
                                                                               Indeweer      
                                                                            De Breimeisjes          
                                                                                      
                                                                                         Céline
                                                                                        Marian Maakt









13 opmerkingen:

  1. Oh, dat is echt heel naar! Heeft ze ook helemaal niets meer van zichzelf laten horen? Ik zou het wel even kenbaar maken hoor, als ik jou was...
    Dat garen wordt wel weer gebruikt, maar de gebeurtenis hè..dat raakt je toch!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, niets meer van zich laten horen :(
      Precies wat je zegt, dat het gebeurd, dat mensen zo doen! Groet Anita

      Verwijderen
  2. Ik ben sprakeloos,dat mensen dat doen...
    Ik hoop dat zij dit leest, en zich schaamt en het weer goed met je maakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vreselijk balen. Zo jammer dat je vertrouwen zo beschaamd werd na een vertrouwenwekkend contact. Dat gebeurt je vast geen 2de keer. Het zou leuk zijn als ze toch opeens weer opduikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het toch naar dat we tegenwoordig onbekenden met achterdocht moeten benaderen..... Waar is de tijd gebleven dat je mensen vertrouwen kon? Ik weet het, tijden veranderen, maar daar hoeven we niet blij mee te zijn...
    Natuurlijk krijgt dit garen wel weer een bestemming, maar er blijft toch een naar 'geurtje' aan hangen. Als ik jou was, maakte ik iets voor iemand anders in de hoop het garen daarna niet meer terug te zien....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh daar kan ik erg slecht tegen. En inderdaad wat Marjan zeg wat naar dat je eerst negatief (moet) denken over mensen die je niet kent tot ze het tegendeel hebben bewezen. Ik hoop dat ze alsnog contact opneemt.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat hoeft voor mij niet meer. Ik werk altijd met liefde en plezier aan een bestelling :) Dat is nu een beetje over ;)
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  6. Je hebt haar gegevens...wat als je haar zou bellen? Om haar verhaal te horen? Dan is er voor jou meer duidelijkheid en dat voelt dan toch beter denk ik. Ook als de uitkomst niet aardig is. Nu blijf je gissen...dat voelt helemaal vervelend. Wel heel lief van je dat je zo meedacht én meevoelde...dat siert jou! Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar heb ik wel aan gedacht, om contact met haar op te nemen. Toch niet gedaan, ze heeft niets meer van haar laten horen, dat zegt genoeg! Ik heb het al een plekje gegeven en weet nu dat dat mijn valkuil is te veel meedenken en meevoelen :) Zal heus nog wel eens mijn neus stoten ;) Liefs Anita

      Verwijderen
  7. Dat is flink balen. Het is toch te gek voor woorden dan mensen zo handelen. Natuurlijk komt het garen nog wel eens van pas, maar het voelt zo akelig. Ik vraag altijd een aanbetaling. Het kost me wel eens moeite, maar als iemand graag iets van jouw hand wil, zijn ze altijd graag bereid om dat te doen. Niet meer te lang over nadenken en lekker verder gaan met leuke dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat doe ik ook meestal, een aanbetaling vragen, maar hier zat wat haast in en toen ben ik meegegaan in het verhaal, niet meer doen dus. Het is gewoon ook mijn eigen fout, ik had vast moeten houden, aan eerst betalen. Van mijzelf weet ik wel dat afspraak is afspraak ;) Groet Anita

      Verwijderen
  8. Dat is geen fijne ervaring, maar wat er steeds in mijn achterhoofd zit is de gedachte, stel dat er wat ernstigs is gebeurd, plotseling ziekenhuis of erger. Hoop het niet voor haar, maar stel dat het zo was en weer contact met je opneemt, dan zou je vertrouwen in de mensheid weer terug opgekrikt worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...