maandag 4 november 2019

Give away :-)

Heb ik al gezegd dat ik blij ben met jullie
Jullie vriendschap, inspiratie, het leuke contact
Steun, ook al ben je even niet in blogland

Zeggen is een ding,
Doormiddel van een give away
wil ik laten weten dat ik het ook echt meen :)

Laatst had ik geluk om kaartjes voor de Knit&Knot
én een workshop voor 2 personen te winnen
Dat was super leuk :-)
Met als aandenken een mooie spiegel

Nu wil ik ook iemand blij maken
We gaan al aardig richting DE feestmaand
dus het kan wel ;)
Maar wat is een leuke give away
Nu bedacht ik me,  als ik handwerk
heb ik mijn naaldenmapje én mijn leren etui met schaartje
altijd bij de hand
Dat lijkt mij een leuke give away, een leren schaaretui
Ik heb contact gezocht met
Antoinette, van de blog wat maakt ze nu weer
Zij maakt namelijk deze leuke leren schaaretui
Boffen, ze heeft net haar voorraad aangevuld :)

GIVE AWAY
Lijkt het je leuk om mee te doen,
voor jezelf of om cadeau te geven

Dit moet je doen, het werkt zo

Ga naar de site van Antoinette en KIES JE KLEUR
(er zijn heeeel veeel kleuren beschikbaar)
Antoinette werkt heel makkelijk met een nummer

Geef voor zaterdag 9 november aan mij door
welke kleur/nummer jouw voorkeur heeft :)

Op zondag 10 november maak ik de winnaar bekend
Antoinette verzend het leren schaaretui  :)


Antoinette, bedankt voor je medewerking, super!
Het is geen 'grote' give away, alleen hier op mijn blog
Gezellig onder elkaar :)











20 opmerkingen:

  1. Wat een leuk en mooi gemaakt schaar etui. Die onthoud ik als cadeautje...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk zo etui voor je schaartje graag waag ik een gokje je weet maar nooit he en de kleur rood no8 valt goed op tussen de spullen groetjes j.s

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk en lief bedacht! Hmm, zal ik meedoen?
    O, nummer 9 is wel heel mooi! Dus ja, ik waag graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk voor mijn ooievaarschaartje, nummer 14 is mijn favoriet, dus waag ik een kansje. Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjonge, je hebt echt iets heel leuks bedacht.. en je verwend ons maar.. Nou, ik waag ook een gokje hoor. Grijs vind ik wel heel mooi..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke weggever! Ik mocht al eens zo'n etuitje ontvangen van Antoinette en het is superfijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dan ga ik voor nummer 12 de grijze zou een leuk kadootje zijn voor mijn verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk!! Nr 17 is mijn favoriete kleur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh leuk! Een give away. Ik vind nummertje 4 wel leuk dus wil ik graag wel een kansje wagen. Nu maar hopen dat ik win! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee ik doe zeker mee. Nummer 25 is mijn favoriet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super schattig ! Nr 14 zou super te gek zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Maar nr 22 is ook echt geweldig ❤ Had ik al gezegd dat ik het een hele mooie bescherming vindt voor mijn ooievaarschaartje (en dus ook voor mijn handen omdat ik de regelmatig prik aan de scherpe punten als ik iets uit mijn haaketui pak hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh .. wat een leuke give away .. ik ben van de bullet journaling en nu heb ik net een retrobrown journal gekocht en daar past heel goed nr 4 bij .. zou zo leuk zijn ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Och, ik hou wel van blauw, dus nummer 3 is mijn favoriet.
    Fijne groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat lief! ❤️En leuk! Mijn schaartje wil nog wel eens uit mijn handwerktasje vallen, dus dit zou een waardevolle bescherming kunnen zijn.
    Nummer 30 is wel héél mooi, met dat veertje...
    Je brengt me trouwens op een idee, met je give away... ik ga erover nadenken 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik geniet ook altijd van jouw schrijfsels. Leuk een give away. Ik wil wel een gokje wagen voor nr 21.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat lief van je. Nu is het zo dat ik een prachtig schaar etuitje van leukgemaakt heb dus ik gun het graag aan iemand anders. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ja zeg......... heb ik zomaar een belangrijk bericht gemist,maar het kan nog en ik doe zeker mee ik ga voor rood want mijn schaartje is ook rood :))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lieve give away! Tja... ik zou natuurlijk voor blauw (nr 13) gaan. Maar give away of niet ik kom graag bij je blog op bezoek. Gezellige verhaaltjes van Julia lezen of je andere knutsels bekijken.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...