maandag 25 november 2019

3x een makkelijk patroon

Het is aardig weer voor de tijd van het jaar
Het kan slechter
Maar toch als je op de fiets weggaat vooral 's-morgens
 dan zijn een paar polswarmers wel handig ;)
Ja een sjaal en muts natuurlijk ook,
maar die had ik vorig jaar al gebreid
Het zijn twee patronen die echt niet moeilijk zijn
Daar zocht ik nog een paar wanten of polswarmers bij
Maar dat lukte niet 1-2-3
Totdat ik bij Marikari de perfecte polswarmers zag
Het makkelijke patroon kreeg je er gratis bij
Bedankt voor het delen van het patroon Marie-Louise
Wie wat bewaard.... het garen wat ik vorig jaar over had
kwam nu goed van pas!
Mijn set is compleet, laat de winter maar komen ;)

 3x een makkelijk patroon
dat is veel breiplezier :-)




8 opmerkingen:

  1. Mooie warme set heb je zo, maar de winter mag nog wel even wegblijven van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie set zo bij elkaar, leuke polswarmers

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij kan paraderen buiten. Mooie set en het ziet er lekker warm uit. Toffe polswarmers. Tof alles eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kleurtje! Na het breiplezier nu veel draagplezier ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie set heb je zo bij elkaar. En 3 keer makkelijk is ook wel eens lekker. Veel plezier ervan!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...