donderdag 28 november 2019

Blij

Ik ben blij
Want ik heb weer iets af kunnen ronden

Bij Corina zag ik een tijdje geleden dat
ze voor Kerst haar borduurwerkje af wilde hebben
Dat lukte haar, ruim op tijd

Ik dacht, dat is iets voor mij
Ik stel mezelf een deadline
Ik heb het dan over mijn eekhoorns ;)
Voor de winter begint, voor 21 december, is mijn werkstuk af
Ik legde mijn borduurwerk in een hoekje op tafel
Werkte er bijna elke dag aan
Heel wat daagjes heeft het nog geduurd
Maar het is gelukt :-)

Hier borduurde ik mijn eerste steekjes
Het borduurwerk had ik al even af, maar toen moest ik er nog
een kussen van maken
Dat is iets wat ik niet dagelijks doe, maar ik ben blij met het resultaat
Ik heb ook het kussen in het kussen zelf gemaakt
Door de afmetingen van het borduurwerk had ik
een binnen kussen nodig met andere maten als gebruikelijk
Oké bestellen kon, was niet duur, maar dan heb je nog de verzendkosten!
Toen herinnerde ik me dat ik nog niet zo lang geleden
 van mijn moeder een stuk katoen had gehad :)
Zelf aan de slag, ook dat ging goed :)

Buiten foto's maken, dat was ook nog een dingetje
Zeker als je bewust onbekwaam bent
Gelukkig waren er toch een paar geschikte foto's bij waar ik tevreden over was
Kijk dat vind ik nu zo leuk aan Blogland
Je doet ideeën op en we inspireren elkaar
Daar wordt ik :-) van



Oproepje:
Ik heb nog een ander borduurwerk /WIP liggen
Randje per week 2014
Heeft iemand toevallig het boekje
waar zij niets meer meedoet en dat ik over kan nemen?

















12 opmerkingen:

  1. Mooi kussen! Zowel het borduurwerk, als het naaiwerk heb je heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een mooi kussen!! Ik vind borduren ook erg leuk, maar gun me er te weinig tijd voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je ècht iets wil (afmaken), dan lukt het op deze manier!
    Ik vind het een heel mooi kussen geworden Anita. Het lastige van borduurwerk dat af is, vind ik altijd de verwerking. Wat doe je er mee?
    De eekhoorns zijn nu achter een prachtig 'venster' te zien, hoe leuk is dat!
    Ik heb geen boekje van de randjes van 2014, maar heb wel alle patronen opgeslagen op mijn pc...Dus als ik je helpen kan, dan hoor ik het graag.

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kussen heb je gemaakt, goed dat je de moeite hebt genomen om het af te maken, dat was het zeker waard! Ik houd van borduren, maar gun mezelf er nu de tijd niet voor. Bovendien, wat ik ook al bij Elizabeth lees, is het toch wel een dingetje, wat doe je er mee? Verwerken in een kussen is een hele goede oplossing!
    Helaas kan ik je niet helpen aan het boekje waar je om vraagt, hopelijk een andere lezer wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha ha volgens mij zijn er meer bloggers die di gwn aan het afronden zijn het is eigenlijk een goed plan.
    Mooi is je kussen met borduurwerk . Weer eens iets anders

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig geworden en wat een goed plan!! En bewust onbekwaam (ik moest op mijn blog al zo lachen om je uitdrukking ;) ) maar dat valt reuze mee hoor...heel mooie foto's zijn het en zo mooi ook met je deken...perfecte match!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een discipline zeg. En wat een leuke afbeelding is het geworden. Ik kan je helaas niet aan het randje per week helpen, ik hoop dat nog iemand anders het voor je heeft. Zo lekker om steeds wat af te kunnen maken.
    Fijn weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig is het geworden, fijn dat het je allemaal is gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een goed plan met een prachtig resultaat! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige eekhoorntjes op je zelfgemaakte kussen. Heerlijk herfstig. Ja het inspirende van blog is zeker leuk! Net weer via via iemand gaan volgen daardoor. Ik ben zo druk met mijn 'boeken' maar als ik haak en borduurwerk zie gaat dat ook weer kriebelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hé wat leuk dat mijn methode ook voor jou werkte, mooi geworden en mooi afgewerkt als kussen met die stofjes die er perfect bij passen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw!! Respect voor je discipline!
    En hij is moooooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...