zondag 10 november 2019

DE uitslag van de give-away

Jaaa, daar is hij dan
De uitslag van de give away
Zie ik net dat dit mijn 775 blogbericht is
Leuk dat het de uitslag van een give away is :)
Eerst de administratie ;)
Reuze bedankt dat jullie mee hebben gedaan
De lotjes maken
Ik had nog een oud schrift met wat lege blaadjes
Zijn die ook meteen gebruikt!
Mijn man, die toch niet weet wie, wie is ;)
Heeft de trekking verricht
Wat kon je ook al weer winnen?
Juist ja, een schaaretui gemaakt door
Antoinette van de blog Wat maakt ze nu weer?
Je kon maar liefst kiezen uit 31 stuks

Natuurlijk gun Ik jullie allemaal wel een schaaretui, maar

Tromgeroffel.......... de winnaar is:
Van harte gefeliciteerd
Sandra, stuur je mij je adres, dan komt het schaaretui naar je toe :-)

Fijne zondag :)












9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Blauw Ruitje! ik stuur het zo snel mogelijk naar je toe. Voor de "verliezers"... deze maand is het scharenetuitje te bestellen zonder verzendkosten. Leuk als cadeautje voor jezelf of voor een creatieve vriendin, buurvrouw, moeder of dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sandra, van harte gefeliciteerd! Ik denk zomaar dat je voor een blauwe kiest...(haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat komt op een hele goede plek terecht en het kan niet anders of ze heeft voor een blauwe gekozen. Proficiat Sandra en veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echtgenoten zijn prima lootjestrekkers! Gefeliciteerd Sandra, het is is je van harte gegund.
    En bedankt voor de leuke give away, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk om mee te doen en Sandra gefeliciteerd !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat komt bij Sandra goed terecht, gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahhhh, kei leuk voor mijn naamgenootje! Tof!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...