dinsdag 28 augustus 2018

Dinsdag poppendag :)

Vraag met niet hoe
maar de poppen hebben gehoord 
dat er bij ons in de buurt een speeltuin komt
én dat er al 'iets' staat 
Vooral Jaco, Monkie en Julia zijn heel enthousiast
Anita, wij willen naar de speeltuin
Ga je mee, gaan we lopend?
Jongens dat gaat niet, het regent om de vijf minuten
Ik let wel op en als het droog is gaan we met de fiets
Gelukkig is het even droog
De poppen achterop in de mand en daar gaan we :)
Anita wat leuk een kleine glijbaan voor mij
en Jaco en Monkie kunnen klimmen
Kijk ze daar zitten, maar niet voor lang ;)
Jaco en Monkie zijn nu eenmaal apen!
Kijk uit Jaco en Monkie 
Anita, maak je om ons geen zorgen 
en weg zijn ze weer

Kijk die Monkie, wat een plezier heeft hij :)
 Jaco, niet met losse handen!
 Gelukkig zijn niet alle poppen meegegaan
Want het is echt opletten hoor
Anita, kijk ik klim er zelf op :)
Voor ik iets kan zeggen is Julia 
al weer naar beneden gegleden :)
Deze glijbaan gaat lekker hard Anita 

Maar dan gaat het al weer regenen :(
Vlug jongens in de mand en weer naar huis
Tussen de buien door zijn we toch even gaan kijken
Zijn Julia, Jaco en Monkie weer :-)

Zijn er nog meer blije poppen op dinsdag poppendag?
Ik ga kijken bij:




P.s. denken jullie nog aan de give-away
je kunt meedoen tot 1 september :)

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk Apie zou ook wel een keer naar die speeltuin willen, jammer dat het zover weg is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kleine pot(p)jes hebben grote oren ;-)
    Wat een gezellig tijdje spelen was dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Glijden blijft leuk! Regende het vandaag bij jullie, hier bleef het droog.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is geweldig voor de poppen en beesten. Die vermaken zich prima.
    Heb jij ook wat meer tijd voor jezelf Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Konden ze even heerlijk uitrazen! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tsja, spelen in de speeltuin is gewoon heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...