zaterdag 1 september 2018

Uitslag give-away

Zaterdag 1 september :)
Zoals HIER afgesproken
maak ik vandaag de winnaar bekend van 
het super handige en duurzame groente en fruit tasje
Iedereen hartelijk bedankt voor het meedoen 
Leuk om jullie reacties te lezen :)

En de winnaar is:


Anita van de blog Anita's Dagboek


Anita, hartelijk gefeliciteerd :)
stuur mij je adres en het tasje komt naar je toe 

Heb je niet gewonnen, jammer
Ik heb nog iets bedacht wat duurzaam is
en daar wil ik ook een extra exemplaar van maken
en verloten, het kan nog even duren maar 
 hou dus mijn blog in de gaten ;)

Liefs Anita
Ik heb mezelf verwend met deze Zomer-Asters :-)
Ik weet het niet duurzaam, maar ik beloof het
volgend jaar pluk ik ze uit eigen tuin :)

Mijn Zomer-Asters doen mee bij








8 opmerkingen:

  1. Aan de winnende Anita, gefeliciteerd. Ik heb deze give away gemist maar dat het een fantastisch iets is, daar kan ik van meespreken. Ik gebruik ze ook al een paar jaar. Ik lees hier een paar blogs terug dat jij toch ook wel heel goed bezig bent op duurzaam en ecologisch vlak! Fijn dat we al met zovelen zijn hé. Ik moet me wel even gaan herpakken want tijdens kampeervakanties wordt er hier toch wel wat gezondigd. :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anita gefeliciteerd !! en zulke bloemen wil ik ook in de tuin :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. astertjes heb ik ook jaren in de tuin gehad. Misschien ook wel weer eens een leuk idee om in mijn huidige tuin te zetten. Dit jaar is er niet veel terecht gekomen van bloemetjes in de tuin door die warmte. Misschien volgend jaar beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd voor de winnaar. En wat een fijne bloemen. Ik vind asters echte nazomer bloemen. Die ontbreken nog in onze tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat Anita, veel plezier ermee!
    Mooie asters en ben benieuwd wat je aan het maken bent..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die give away komt heel goed terecht bij Anita! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Perfect inspiration :) and what attention to detail! I admire and congratulate.

    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Owww Lucky me! En ik had het nog helemaal niet gezien :-)
    Ik stuur je een mailtje
    doei doei Anita Willems

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...