dinsdag 4 september 2018

Dinsdag poppendag :)

Afgelopen week ging ik met Sjors uit
en zag ik Julia en Fifi op de heg zitten
Wat zijn jullie aan het doen?
Anita weet je nog dat we opnieuw zonnepitten gezaaid
hadden omdat de eerste plantjes door de slakken waren opgegeten?
Natuurlijk weet ik dat nog :)
Kom eens kijken heb je gezien hoe mooi de bloemen zijn?
Julia heeft gelijk, de eerste bloemen zijn open en prachtig 
en we krijgen er nog meer :)
Hieronder vind je het lijstje met andere poppenmoeders 


11 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk en ze zijn zo mooi zonnebloemen ik heb er 2 :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga het volgend jaar weer proberen, ze zijn zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo fijn zonnebloemen in de tuin. En als ze uitgebloeid zijn als vogelvoer. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. very beautiful and so lovely work :) i like your good idea ,Thanks for the inspiration!

    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat nog een fijn cadeautje zo aan het einde van de zomer! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En zo kwam het toch nog goed met de zonnebloemen!
    Volgend jaar begin ik er eerder mee en leg ik een net over de jonge planten... maar dat helpt natuurlijk weer niet voor slakken.. jampotjes bier ingraven maar...
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toch nog kunnen genieten ervan. En straks zaden verzamelen voor volgend jaar. Of voor de winter voor de vogels.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah, ze worden goed in de gaten gehouden (en de slakken weggejaagd?!). Prachtige zonnebloemen!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...