dinsdag 21 augustus 2018

Dinsdag poppendag :)

De dagen gaan snel als er van alles te doen is ;)
Al weer dinsdag poppendag, ja echt waar 
Julia is nog steeds :-) met haar rugzak
Omdat ik het haken van kraamcadeautjes zo leuk vind
Ben ik aan deze twee schatjes begonnen 
Twee, ja ik kon geen kleur kiezen, vandaar twee tegelijk :)
De schildpadjes haken stond op mijn verlanglijstje 
en zeg nu zelf, je moet toch ook aan je lijstjes werken ;-)

Wie weet zijn ze volgende week met 
dinsdag poppendag klaar, maar misschien ook niet
geen stress, take it easy :-)

Is er nog meer poppennieuws?
Staan er nog meer nieuwe popjes op de naald?
Laten we gaan kijken bij:



8 opmerkingen:

  1. Ja die zijn leuk. Ik heb ze ook nog ergens op mijn pinterest bord staan om ooit eens te maken.
    Je hebt prachtige kleuren uitgekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig patroontje! Een schildpad in pastelkleurtjes, super voor een baby!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lwukertjes zijn deze padjes :)) en geen stresss oef ooknietvoor mijik lig even stil qua handwerk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha meteen maar twee tegelijk, gelijk heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dapper hoor twee tegelijk. Ik ben na een meestal wel klaar, haha. Haken voor de verkoop zou niets voor mij zijn. Het worden overigens wel schatjes. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...