dinsdag 14 augustus 2018

Dinsdag poppendag :)

Dinsdag poppendag 
Tijd voor een poppenverhaal :)
Zondagmiddag zaten Julia, Fifi en Teuntje buiten 
een spelletje te doen, ik zie, ik zie wat jij niet ziet 
Wat Julia dan nog niet weet is dat 
ik een verrassing voor haar heb :)
Kijk Julia, een cadeautje voor jou 
Fifi en Teuntje zijn meteen enthousiast
Leuk, leuk een cadeautje voor Julia 
Julia zelf vindt het maar spannend,
wat een groot cadeau, wat zou erin zitten
Openmaken, openmaken roepen Fifi en Teuntje in koor :)
Wauw, kijk eens een echte rugzak :)
Wat kun je met een rugzak vragen Teuntje en Fifi zich af
Een rugzak is erg handig voor als je weg gaat 
je kunt dan allerlei spulletjes meenemen Fifi :)
O, Anita ik vind hem mooooiii
Doe hem eens aan Julia, is hij niet te groot?
 Hij is niet te zwaar 
Kijk jij even Anita, is hij te groot
Nee hoor Julia, volgens mij is hij precies goed :)
Ga er maar eens een stukje mee lopen,
dan weet je het zeker
Kom op Fifi, loop je mee?
Ik wel hoor Julia
Daar gaan ze samen :)
Anita, de rugzak is echt super
en kijk eens wat een ruimte, ik kan veel meenemen
Ja, maar je moet hem niet te vol laden,
Je moet hem immers nog op je rug kunnen dragen Julia
Anita, mmm 
Dank je wel hoor, graag gedaan Julia :)
Heb ik al gezegd dat ik het knoopje ook zo mooi vindt 
Ja, dat heb je al verteld ;)
Julia doet haar rugzak af en aan
Zo blij is ze ermee, wat een geslaagd cadeau :-)

Zijn er nog meer blije poppen?
Laten we gaan kijken bij:








13 opmerkingen:

  1. Hier wel blije poppen maar een vermoeide blogster, haha. Wat een fijn cadeau, die rugzak. Daar kun je weer leuke dingen mee beleven!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaahhh... wauw! En inderdaad een prachtige keren knoop! Julia is klaar voor grote avonturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sehr schön, bin sehr begeistert :)
    Liebe Grüße
    Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een mooi cadeau. Kan ze op reis of spullen meenemen met wandelen of... nou dat gaan we vast nog een keer zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Julia, wat een prachtige en handige tas. Daar ga je veel plezier van hebben als je op avontuur gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Anita, schön gestern habe ich dein Puppen-Picknick besucht, aber mit dem "Kommentar hinterlassen" hat nicht geklappt. Daher versuche ich es heute gleich noch einmal. Der Rucksack für deine Julia ist echt toll geworden. Da steht einer Wanderung ja nichts mehr im Weg. Liebe Sonntagsgrüße. Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is leuk, zo'n rugzak! Ik ben benieuwd wat ze allemaal mee gaat nemen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo cute! Hier zullen er weer stikjaloers zijn dat ze dat nog niet hebben, dus snel wegklikken als er hier een pop passeert! Julia kan in elk geval al op pad gaan nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Was für ein wunderbares Geschenk für Julia.
    Der Rucksack ist toll geworden und so macht eine Wanderung gleich viel mehr Spaß.
    Dir einen schönen Wochenstart, lieben Gruß
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I really like your new decorative designs! it's beautiful so much and good idea on site.

    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...