zaterdag 12 oktober 2019

Knit&Knot 2019 en kerstactie

Er is weer veel aandacht
voor de handwerkbeurzen die er aan komen
Dit jaar ga ik naar Knit&Knot in de Koepelhal in Tilburg
Deze beurs is op 24-25 en 26 oktober
Ik hoor er veel positieve berichten over
Dus tijd om ook eens te gaan kijken :)

Bij Akkelien heb ik gelezen dat er een speciale kerstactie is
Een kerstactie van Knit&Knot én Aan de Haak
Het is de bedoeling dat er tijdens de Knit&Knot 2019
een grote kerstboom gevuld gaat worden met kersthangers
Volgens mij gaat dat wel lukken :)
Deze kerstboom gevuld met 'onze' kersthangers gaat 
naar het Emma Kinderziekenhuis in Amsterdam

Een super leuke actie waar ik graag aan mee doe

Ik was blij dat Akkelien zo vroeg was met haar informatie
Nu is mijn Rudolf mooi op tijd klaar :)

Het gratis haakpatroon van Rudolf kersthanger vind je hier
Let wel even op bij regel 10 van het hoofd
Lees daar: 
vaste
 2 vaste in de volgende vaste,
vaste in de volgende 4 vaste
2 vaste in de volgende vaste
vaste in de volgende 4 vaste
2 vaste in de volgende vaste
vaste in de volgende 4 vaste
2 vaste in de volgende vaste
vaste
= 22 vasten

Wat doe jij?
Sla je een keer over of
ga je ook naar de Knit&Knot in Tilburg
of kies je juist voor een andere handwerkbeurs :)

Mijn Rudolf gaat in ieder geval mee :)






14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke Rudolf, mooi doel!
    Ik weet het nog niet, misschien ga ik naar het kerst creaweekend in Rijswijk. Tilburg is me te ver.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke Rudolf en super mooi doel! Hier in Belgenlandje valt er weinig te beleven wat handwerkbeurzen betreft. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ooit nog eens naar de Handwerkbeurs in Zwolle.
    Alleen met de trein, heerlijk lijkt me dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, jouw Rudolf doet me denken aan de gehaakte rendierkop die mijn dochter een keer kocht op een reactie braderie. Ze is er helemaal verknocht aan. Van mij mag ie wel weer weg, want hangt stof te vangen :-O

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De naam knit en knot vind ik al zo leuk klinken! Maar dat de kerstboom naar het emma gaat is helemaal superlief! Onze dochter komt daar vaak, met kerst niet is mijn planning maar ze zou dit ook super vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk, Anita!
    En mensen kunnen de hangers ook opsturen, hé! Ik weet ook nog niet zeker of het me lukt om naar Tilburg te gaan. Hoe gezellig het ook is!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk Anita, je Rudolf zal zeker opvallen in de boom! Ik ga deze keer overslaan denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke Rudolph. Als de hele boom vol komt te hangen met zulk leuks dan wordt het echt een feestboom. Geweldig! Veel plezier bij de knit&knot

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zal dat een prachtige boom worden met al die mooie haaksels

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, dat is inderdaad fijn dat je op tijd je hanger klaar hebt...
    Ik ga eigenlijk nooit naar een beurs, ik vind het te massaal en te druk en kan daar niet zo goed tegen. Maar ik bekijk wel graag de foto's van anderen die er zijn geweest!
    Veel plezier bij de beurs en laat je prachtige Rudolf maar schitteren in de boom...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. altijd lekker even werken voor een goed doel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed bezig, je bent mooi op tijd klaar met je hanger. En ook nog voor een heel goed doel.
    Ik ga niet naar Tilburg, vind ik veel te ver rijden, maar ik wens jou veel plezier en inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke Rudolf! Veel plezier vast. Ik sla dit jaar de beurzen over.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...