zondag 20 oktober 2019

Het vest van Juf Sas :)

Heerlijk om met dit weer een vest te dragen :)
Het vest van Juf Sas
Mooi op tijd klaar!
Regelmatig kijk ik op Pinterest, van wat ik gelezen heb, zijn jullie ook fan :)
Ook mijn moeder (84 jaar) speurt nog steeds naar leuke dingen
Zij zag dan ook het vest van Juf Sas
en had meteen bij Zeeman het garen (Julia) gekocht
Helaas kreeg ze last van haar handen
Met naald nummer 12  breien lukte even niet
Geen probleem, dan brei ik het vest toch voor je :)
Met naald nummer 12 en een dubbele draad
Dat gaat best snel, wat zeg ik, super snel!

Ik heb bij de mouwen 5 regels extra gebreid
Het vest heb ik in elkaar genaaid en aan elkaar gehaakt
Mijn moeder draagt het vest aan een kant
Heerlijk warm is het vest
Met haar handen gaat het gelukkig weer beter :-)

Als je toch op de site bent van Juf Sas
kijk dan beslist even rond
het staat vol met leuke gratis patronen :)

Juf Sas heeft het vest gebreid met Julia,
maar ik had nog 10 bollen Royal liggen!
Ook leuk om een vest van te breien
Wordt vervolgd!













14 opmerkingen:

  1. Leuk vest en lekker warm. Fijn als het 's avonds wat frisser wordt.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk warm vest en zo’n mooie warme kleur. Ik hoop dat je moeder hier nog heel lang veel plezier van mag hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk vest! Daar zal je moeder veel plezier van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi! Prachtige stralend warme kleur. Fijn dat je dat voor je moeder hebt kunnen doen❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi zonnig, herfstachtig kleurtje en lekker warm, heerlijk! Fijn dat jij het hebt kunnen afmaken voor je moeder, nu kan ze het toch met veel plezier dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. eine wunderschöne Strickjacke ist das !!!!
    ganz toll auch die Farbe♥♥♥
    LG
    Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! En lief dat jij het maakte voor je moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow...! Ik had de foto op Insta gezien, maar ik dacht even dat een poppenvestje was. Maar dat komt omdat ik niet zo heel veel steken zag, maar ik had niet door dat het zulk dik garen was. Wat een prachtige kleur is dit en geweldig om nu zo'n vest te dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je moeder nog zo actief is op pinterest, en dan zo'n mooi vest het is een heel hip kleurtje deze winter.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie kleur. En wat zal het heerlijk warm zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hmmm hoe fijn is het om een lekker warm en stevig vest te hebben voor de herfst en winter. Zo komt je moeder de koude dagen wel door. En gelukkig kan ze zelf ook weer handwerken!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...