zaterdag 26 oktober 2019

Het was gezellig :)

Afgelopen donderdag zijn wij, mijn moeder
en ik voor de eerste keer, naar Knit&Knot geweest in Tilburg
Een leuke en gezellige beurs
Niet zo groot als in Utrecht en Zwolle
Maar groot is niet altijd beter ;)
Je kon op je gemak bij de kramen kijken
Geen karretjes tegen je benen of
dames die toch echt niet even konden wachten ;)
Diverse demonstraties o.a. van Brioche breien
Mijn Rudolf in de boom gehangen :-)
Echt super, de boom hing al vol mooie kerst haaksels en
het was pas de eerste dag van de beurs
Geweldig dat er zoveel gehoor is gegeven aan de oproep :)
Ik had 2 entree kaartjes én workshops gewonnen :-)
Spiegeltjes haken bij  Huisje van Katoen, de docente was
Antoinette van de blog
Dat weten wij wel hé, zij haakt van die mooie kroonluchters
Leuk om iemand in het 'echt' te ontmoeten
Wat ik heb gekocht?
Valt reuze mee, ik heb me netjes gedragen
;)
Het haakboek heb ik van mijn moeder gehad
Ik heb al zoveel leuke dieren uit dit boek op de blogs voorbij zien
komen dat ik het toch graag wilde hebben
De spiegeltjes, die gaan we snel afmaken, dat komt goed
De workshop duurt een uur en een uur is nu eenmaal zo om!

Tja, ik wil nog graag dit jaar mijn eerste paar sokken breien
Wol die ik hiervoor gekocht had was te donker,
dat lukt 's-avonds niet meer met de oogjes ;)

We hebben ook diverse leuke gesprekken gehad
Er was echt tijd voor de bezoekers en de sfeer
was zo ontspannen en iedereen was relaxed
In april volgend jaar is er weer een Knit&Knot
want die van dit jaar zit er al weer op
Als je nog twijfelt, het is echt een leuke beurs

Oja, niet vergeten voor straks ;)







 



17 opmerkingen:

  1. Dat was dus een geslaagde beursdag, leuk!
    O, dat haakboek van Kristel Droog, die geb je o.a. bij mij zoveel gezien, het is mijn fovoriet! Veel plezier met je aankopen en het nagenieten. O, je Rudolf hangt daar mooi, gezellig voor hem tussen al dat andere moois :-)
    Ps: ik heb op mijn blog geantwoord op je vraag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah gezellig zeg en weer wat moois gevonden. Dat boekje lijkt me ook erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig met al die handwerkende dames bij elkaar. De kerstboom is super gaaf. Het boekje is ontzettend leuk. De hondjes zijn net echt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo te lezen een leuke beurs, maar helaas wel erg ver weg voor mij.
    Wat hangt de boom vol!! Leuk om te zien hoeveel gehoor er aan zo’n oproep gegeven wordt. Je bent heel bescheiden geweest met je aankopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zo'n kleinere beurs.
    Het haakboek is erg leuk en wat lief van je moeder om het je cadeau te geven.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk! Bij dat soort beurzen is groot inderdaad niet altijd beter. Soms is het aanbod zo riant, dat je ook niet meer weet waar te beginnen. Zijn die haaksels in de boom voor het goede doel? En leuke foto! Wie van de twee ben jij? Fijne zondag en geniet van dat extra uurtje weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Lien, ja de haaksels zijn voor het Emma kinderziekenhuis :) Ik ben degene met bril
      Wilde de foto eerst niet plaatsen, vind mezelf er niet zo goed op staan! Groetjes en een fijne week, Anita

      Verwijderen
  7. Hahahaaaa, gezellig mopje over de klok :-)
    Wat leuk dat je dat met je moeder hebt kunnen doen!
    Ooohhh... komende week ga ik naar Utrecht... Ik zie er tegenop...
    En ook weer niet, maar als ik niet had afgesproken daar mede-testers en ontwerpster te ontmoeten, had ik het niet gedaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O, maar dat lijkt me wel leuk, mede-testers ontmoeten. Wie weet, als ik ergens tegenop zie, dan valt het vaak reuze mee. Ik hoop dat het ook voor jou zo zal zijn. Groetjes Anita

      Verwijderen
    2. Dankjewel lieve Anita! De ontmoeting was mega mega mega leuk! En ik ben niet ajam paniki de hal uit gerend, maar ik weet niet of ik ooit nog terug ga 😊

      Verwijderen
  8. Ik vind kleiner altijd beter! Ben je geslaagd voor de zilveren kralen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Ageeth, leuk dat je langs komt op mijn blog. Nee, er waren niet zoveel kralen. Inmiddels toch geslaagd, een kijkje genomen in mijn moeders kralendoos :-)
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  9. Ook ik ben wel eens bij de Knit & Knot geweest en het klopt, het is echt een hele leuke en overzichtelijke beurs. Leuk dat je ook wat in de kerstboom hebt gehangen! En fijn dat het zo'n geslaagde dag was!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu ben ik wel benieuwd wie wie is op de foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben degene met bril ;)
    Antoinette is van de blog: Wat maakt ze nu weer
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat klinkt heel gezellig! Fijn dat jullie het zo naar je zin hebt gehad en dat er ook tijd en rust voor alles was...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat de beurs in Tilburg zo gezellig was.
    Wat een grap, je spreuk.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...