donderdag 31 januari 2019

Een cadeautje

Mijn collega is vandaag jarig 
Als we op het werk zijn trekken we veel samen op :)
Vorig jaar had ik voor haar verjaardag een taart gemaakt
waar ze heel blij mee was

Natuurlijk wilde ik dit jaar ook weer 
iets geven wat ik  zelf gemaakt had
Maar wat, daar was ik niet een, twee uit
Totdat ik bedacht dat ze zo rond kerst behoorlijk verkouden was 
Ik wist het een leuke zelfgebreide sjaal :)
In januari heb je daar nog veel plezier van!
Vorig jaar heb ik een sjaal gebreid 
Ik draag hem graag en hij staat leuk 
Voor mijn collega wel een ander kleurtje gekozen
 plus een leuk label  :)
Wat is dat nog moeilijk een sjaal fotograferen
helemaal met dit sombere weer 
Het duurde even voordat ik enigszins tevreden was!

Feestelijk inpakken :)

Ik heb de sjaal gisteren gegeven, want donderdag's werk ik thuis
Ik vond het nog wel spannend, zou ze de sjaal wel leuk vinden?
Gelukkig, ze was er :-) mee
Toen we naar huis gingen heeft ze hem meteen om gedaan
 Het was er echt weer voor ;)






15 opmerkingen:

  1. Leuk zeg en ja, wie zou daar nou niet blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me idd een hele lekkere warme sjaal die ook mooi gedragen wordt. En iedereen wordt toch blij van een zelfgemaakt cadeau, de aandacht en tijd maakt het juist zo persoonlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig cadeau, met liefde en aandacht gemaakt (en ingepakt).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dat is nog best moeilijk om iets te bedenken voor een collega... Ik heb je linkjes even aangeklikt en als ik die bloementaart zie en nu de prachtige sjaal, dan denk ik dat je collega reuze blij is met jou als collega! Het tweede linkje (naar jouw sjaal) brengt weer naar de bloementaart, daar is iets mis gegaan denk ik...
    Paars/lila is een moeilijke kleur om goed op de foto te krijgen, ook als het wat lichter is. Het wordt bijna nooit zoals het in het echt is. Maar dat het een mooie sjaal is, is wel duidelijk. Zo professioneel met dat leuke label erop!
    Fijne dag en groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lief van je Elizabeth dat je het doorgeeft, ik heb het aangepast, nu klopt de link :)
      Fijne dag, Anita

      Verwijderen
  5. Wat een lief, warm, zacht cadeautje. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd heel speciaal om zelf wat te maken . Dat doe ik ook zo graag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig cadeau, echt met een warm hart gegeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tuurlijk is ze daar blij mee ,is toch hartstikke mooi om een sjaal te geven en te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal leuk! Zo'n sjaal kan ik ook nog wel (ben niet zo'n sjalen breier, hihi).
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow der Schal sieht klasse aus!!! ein tolles Geschenk
    Liebe Grüße
    Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat lief! Zelfgemaakte cadeautjes zijn altijd het leukste!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige sjaal. Erg mooi cadeau.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...